Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Der har du det, ja, Brink. Når spill har så korte navn går det ofte i surr for meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Gleder meg skikkelig til Rage! Det ser skikkelig kult ut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Jeg bare håper jeg ikke blir skuffa av våpenutvalget. Spiller fortsatt Borderlands, et spill jeg syns RAGE ligner veldig på, så jeg kan nok bli litt kresen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Hm, skulle sjekke pc-en min en gang til bare for å se at skjermkortet fremdeles var røket før jeg bestilte det nye, men til min overraskelse funker alt nå. Skjønner ingenting. Jeg testet flere spill, installerte drivere og restartet pc-en uten at det hjalp. Men nå funker altså alt helt fint. Kan spille alle spill uten problemer. Så nå ble jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Ellers har jeg dundrende hodepine idag, og skal kjøpe meg Hector: Episode 1 som jeg leste anmeldese av her på gamer idag. Aldri hørt om det før, men det virker å være et artig spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg mistenker at Rage er mer ... ID-aktig enn Borderlands. Men jeg kan ta feil. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg mistenker at Rage er mer ... ID-aktig enn Borderlands. Men jeg kan ta feil. ID-aktig? E: Rage når aldri opp til Borderlands i min bok, forresten. Det er noe helt spesielt med Borderlands, aner ikke hva det er. Elsker grafikken, settingen, karakterene, musikken, det vanvittige våpenutvalget osv. Rage er mer vinklet mot realisme, vet ikke helt om jeg liker akkurat det. Endret 4. mai 2011 av Benny Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ID-aktig som i korridor-skyting? Eller? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Id-aktig som at de aldri legger opp til backtracking, lener seg mer på tungt skriptede sekvenser for å avansere plottet, og gir deg et finitt antall våpen. Men kanskje de fornyer seg mer enn jeg tror. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ah, da er jeg helt enig! Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 "May the 4th be with you, young padawan" In other news: Lekser Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg elsker det siste TT-et på Twitter. #replaceawordinastarwarslinewithpants Eksempler, you say?: My pants: You will never find a more wretched hive of scum and villainy. #replaceawordinastarwarslinewithpants Uh, uh, negative. We had a pants leak here now. Give us a few minutes to lock it down. #replaceawordinastarwarslinewithpants "We don't serve their kind in here! Your pants! They'll have to wait outside, we don't want 'em here." #replaceawordinastarwarslinewithpants #replaceawordinastarwarslinewithpants I sense great fear in you, Skywalker. You have hate… you have pants... but you don't use them. #replaceawordinastarwarslinewithpants This is some rescue. You came in here and you didn’t have pants? #replaceawordinastarwarslinewithpants Pants matters not. Look at me. Judge me by my size, do you? #replaceawordinastarwarslinewithpants - The Emperor demands you make pants with him. Osv. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-04-mass-effect-3-tweaked-for-larger-market ME2 var jo ikke mainstream nok B) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvordan er det mulig å gjøre ME3 enda mer tilgjengelig for et større marked når ME2 var så tilgjengelig som det er mulig å få det? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Etter Dragon Age 2 mistet jeg litt troen på BioWare, og ser ut som den troen ikke vil bli funnet igjen. Litt synd egentlig, for de har laget mange gode spill. Får bare satse på at noen nye, flinke utviklere tar plassen deres Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 (endret) Er det BioWare selv som ønsker å gå mer kommersiell, eller er det EA som presser dem? Endret 5. mai 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå