Pubé Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Irriterer meg at PC'en min er så mainstream at den nekter å kjøre 90% av mine indiespill. Post nummer 90000 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg føler at snobbene har korrumpert termen. Det er ikke noe galt med å være mainstream, men man må ha et ord for å skille mellom spill som har et bredt publikum og spill som er mer nisje. De spillene som er mest mainstream er ofte de som er best - selvsagt nok - men det er også gode spill der ute som ikke når ut til så mange. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Irriterer meg at PC'en min er så mainstream at den nekter å kjøre 90% av mine indiespill. Post nummer 90000 1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hah! Tror ikke jeg fikk den i originale SO1, så dette føltes godt. Vil takke mamma, pappa, vennene mine og selvfølgelig Gud for at jeg har blitt den jeg er i dag, og for at jeg våger å tro på drømmene mine og realisere dem sånn som jeg drømmer om. Takk til alle sammen. Takk. Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Pfft, post 90 000 ble postet i SO for opptil flere dager siden Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Noen er sjalu! Det var forøvrig Gal_apegos som fikk det da. Jeg hadde innlegg 90001 Endret 16. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er da man flekser moderatormusklene. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er da man flekser moderatormusklene. Jeg flekset disse for Error for noen dager siden, venter fortsatt på at han skal ta igjen. Å påkalle vreden til Gal_ape i tillegg vil være dumt. Søtten ta, etter at jeg oppdaterte driverne på grafikkortet mitt fikk jeg Amnesia: The Dark Descent til å fungere. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Men det er jo bra? Amnesia er fun. Kanskje ikke akkurat når du springer gjennom gangene for å finne et skap å gjemme deg i, men sånn ellers. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Var det Cloudemyx eller noen andre som hadde en eller annen side som kunne snappe lyden fra youtube-videoer og gi deg en mp3 eller annen ringetone-egnet lydfil? Jeg fant en, men den får problemer hver gang den skal "konvertere videoen". :< Ah, nevermind, fant et sted. Ringetonen det hele handlet om, hvis noen er interesserte (Hawaii Five-O theme): http://video2ringtone.com/make/6zbgEl5lwvk/2-59 Endret 17. april 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Super Meat Boy på steam. Sjanger: Avslappet, Indie ... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Spilte det litt, jeg tar det med ro fremover. Portal 2 osv. ^_^ Begynte på Portal nå, går overraskende fort nr jeg husker overraskende mange av løsningene. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Men det er jo bra? Amnesia er fun. Kanskje ikke akkurat når du springer gjennom gangene for å finne et skap å gjemme deg i, men sånn ellers. Greiene er at han hadde en unnskyldning til å ikke spille det da. Nå må han vise at han er tøff nok Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Implying I'm a little girl? Ah, TF 2 bare kræsjer etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Prove me wrong. Det er visst mange som opplever at det krasjer, ifølge forumet til steam, så tviler på at det har noe med at du oppdaterte skjermkortdriverne å gjøre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg spilte til litt etter at jeg fikk oljelampa da! Jeg mente oppdateringen av TF 2 Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er da man flekser moderatormusklene. Jeg flekset disse for Error for noen dager siden, venter fortsatt på at han skal ta igjen. Å påkalle vreden til Gal_ape i tillegg vil være dumt. Søtten ta, etter at jeg oppdaterte driverne på grafikkortet mitt fikk jeg Amnesia: The Dark Descent til å fungere. Fase 1 og 2 er allerede satt ut i live, fyi Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hva var det? Tvinge Bit.Trip.Beat meg til å oppdatere driverne på skjermkortet så jeg kan spille Amnesia? Not doing it btw. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 God kveld! @Zealuu: Jeg fant en side en kan mikse sine egne ringetoner ja. Den siden jeg brukte var litt annerledes en den der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå