Lakus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det er Innlegg.no sin versjon av Diskusjon.no sine tråder. Jeg tipper den blir stengt med tiden. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Mindre pessimisme etterlyses. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Mindre pessimisme etterlyses. Da må du sannsynligvis finne et annet forum å henge på Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vi har et annet forum å henge på Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Huff jeg føler jeg merker igjen nå hvorfor jeg forsvant fra store diskusjon.no, etter å ha skrevet bare noen få poster. Riktignok er de aller fleste absolutt hyggelige her, men når det blir så stort sitter man på en måte igjen med følelsen om at ting er mer meningsløst og at man likesågodt kunne være anonym når man skrev alle innlegga. Det blir vanskelig å bli litt kjent med folk. Og så er det alltid en eller annen særing man nesten håper bare er et troll, som har en eller annen idiotisk radikal ideologi og flommer kommentartråder til artikler med innlegg som gjør meg trist og frustrert. err, rant rant, internett er fælt. Endret 16. april 2011 av Gormers 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Enig der, bortsett fra med det at en kunne likegjerne vært anonym. Vi i off-topic kategorien, mer spesifikt DNFK kjenner alle hverandre på en måte. Det er som en skole dette, er mange folk - du prater med mange, men er jo alltid en gjeng du holder deg med. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Heh, forhåpentligvis gir jeg vel OT-kategorien en større sjanse og ender opp med å like meg der Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er enig med deg i mye Gormerero, akkurat nå er dette alt for stort og upersonlig, men sånn var jo Innlegg også for min del i begynnelsen, særlig før jeg begynte å henge på SO1. I dag sitter jeg jo igjen med flere IRL-venner herfra. Æsj, detta blir en stusselig dag. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Pffft det er hva du gjør det til! SO lenge leve! Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kan man få det brede gamer.no skinnet på diskusjon? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vær nå litt mer positiv nå da! Alt er da ikke gale vel ?? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Huff jeg føler jeg merker igjen nå hvorfor jeg forsvant fra store diskusjon.no, etter å ha skrevet bare noen få poster. Riktignok er de aller fleste absolutt hyggelige her, men når det blir så stort sitter man på en måte igjen med følelsen om at ting er mer meningsløst og at man likesågodt kunne være anonym når man skrev alle innlegga. Det blir vanskelig å bli litt kjent med folk. Og så er det alltid en eller annen særing man nesten håper bare er et troll, som har en eller annen idiotisk radikal ideologi og flommer kommentartråder til artikler med innlegg som gjør meg trist og frustrert. err, rant rant, internett er fælt. Jeg regner med at den gamle gjengen fra gamer.no vil dominere spill-delen av forumet. At det kommer til nye er bare en fordel, spesielt hvis man er interessert i spill som ligger litt utenfor mainstream så faller de fort i gjennom hvis det bare er noen få hundre som prater. Baksiden kan være at når det kommer til spill som faktisk er mainstream, så vil det være mange flere useriøse som kanskje ødelegger trådene med trolling, flaming og whatnot. Mer folk betyr mer av alt, også det man ikke liker. Jeg tør ikke engang tenke meg konsolldiskusjoner på et forum med mange tusen medlemmer... Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Eeeehhh, jo? Neida, kunne sikkert vert verre. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fanget nettopp en lang ekkel tusenbein på soverommet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er noen år siden konsolldiskusjonene gikk livligst for seg her. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fanget nettopp en lang ekkel tusenbein på soverommet. Tusenbein eller sånn liten sak med 10-20 bein? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Irriterer meg at PC'en min er så mainstream at den nekter å kjøre 90% av mine indiespill. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fanget nettopp en lang ekkel tusenbein på soverommet. Tusenbein eller sånn liten sak med 10-20 bein? Jeg glemte å telle beina på den før jeg hev den i do, men kan si at det var langt unna tusen bein. Men mange bein hadde den. Er ivertfall glad vi ikke har dem i denne størrelsen her i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå