Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Matte er ikke gøy, spesielt ikke på en søndag.. Jeg har muntlig norskprøve i lyrikkanalyse i morgen. Det er i hvert fall ikke noe gøy. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har to timer engelsk med tidenes beste engelsklærer imorra. Det er jævlig moro! Tenk på meg når dere sliter! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi har gym imorgen, det er gøy! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mhm. Mandag: Muntlig norskprøve i lyrikkanalyse. Tirsdag: Big ass naturfagsprøve + gyminnlevering. Onsdag: Pustepause. Torsdag: Spanskprøve (og jeg kan ikke spansk) Fredag: Samfunnsfagresentasjon + innlevering av lyrikkanalyse. Helvetesuke here I come! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det er en grunn til at jeg ikke skal begynne studiespess.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Skal ha MK som førstevalg ihvertfall, forhåpentlighvis kommer jeg inn. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 MK er gøy i de første to årene, før du tredje oppdager at du må ha 10 timer norsk i uka. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Norsk har jeg ikke noe imot, bare vi får en ok lærer. Matte derrimot .. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sadfez = Sadface? Jeg som ikke skjønte hvorfor ingen posta her, så hadde jeg bokmerka side 43, bare >_< 43? Ser bare 9 sider, jeg. >_> FY FAEN JEG VAR DEN BESTKLEDDE PÅ HELE MØTET! :unsure: Jeg tuller ikke. Når vi var ferdige (jeg var ut #2 til intervju) så gikk jeg utenfor hotellet og ventet på skyss, men siden det ikke kom noen før om 25min så gikk jeg rundt Bergen by. Gikk forbi et par rett ved Eplebutikken og dama til fyren glodde på meg (og jeg på henne seff) og hun smilte. Snudde meg og hun hadde snudd og sett også. Når jeg gikk tilbake til hotellet gikk der 3 jenter forbi. Snudde meg for å se på dem og der stod de og glodde meg ned. B) Jeg er PIMP! Kler skjerf som f...B) Ja, hva har dere gjort på? PS: Jeg spiste kebab! Ekstra-ekstra stor til 50k (jeg kjenner de så fikk svæææær lefse ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 var kebaben god? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har forelska meg jeg:-) Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har forelska meg jeg:-) Åh fy faen, jeg også! Jeg la ut på ansiktsboka. @Atsjonas: Seff! Jeg overspiste meg da (som vanlig) og sa jeg aldri skal spise Kebab igjen. men det sier jeg alltid Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har forelska meg jeg:-) Åh fy faen, jeg også! Jeg la ut på ansiktsboka. @Atsjonas: Seff! Jeg overspiste meg da (som vanlig) og sa jeg aldri skal spise Kebab igjen. men det sier jeg alltid Ho var jo kjempe søt ho jo:-) artig dans dem danser også:-)!!! Men nå skal jeg ut å handle til chili con carne i kveld:-) må bare se en gnag til på ho søte :rolleyes: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har forelska meg jeg:-) 1:15 :o Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Medier og kommunikasjon er ikke så enkelt som mange skal ha det til, heller ikke førsteåret. Greit nok, de obligatoriske fagene er simplere enn ungdomsskolen nesten, men alle prosjektene du får innen medier og kommunikasjon er mange og store. Jeg kan ikke telle på alle lemmer jeg eier hvor mange netter jeg har døgnet for å bli ferdig med prosjekter. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Synes ikke det var allverdens jeg. Dansinga var grei men resten var mehehhe. Hu YouTube jenta altså. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Medier og kommunikasjon er ikke så enkelt som mange skal ha det til, heller ikke førsteåret. Greit nok, de obligatoriske fagene er simplere enn ungdomsskolen nesten, men alle prosjektene du får innen medier og kommunikasjon er mange og store. Jeg kan ikke telle på alle lemmer jeg eier hvor mange netter jeg har døgnet for å bli ferdig med prosjekter. Så lenge det har noe med data (PS osv) er jeg fornøyd, da det faktisk er mye morsommere enn å finne demografiske opplysninger om Russland. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 MK VGI er dritenkelt i følge alle jeg kjenner. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det kan være enkelt ja, men er fortsatt mye arbeid ^_^ Endret 8. februar 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå