Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sadfez = Sadface? :p

 

Jeg som ikke skjønte hvorfor ingen posta her, så hadde jeg bokmerka side 43, bare >_<

 

43? Ser bare 9 sider, jeg. >_>

 

FY FAEN JEG VAR DEN BESTKLEDDE PÅ HELE MØTET! :unsure: Jeg tuller ikke. Når vi var ferdige (jeg var ut #2 til intervju) så gikk jeg utenfor hotellet og ventet på skyss, men siden det ikke kom noen før om 25min så gikk jeg rundt Bergen by. Gikk forbi et par rett ved Eplebutikken og dama til fyren glodde på meg (og jeg på henne seff) og hun smilte. Snudde meg og hun hadde snudd og sett også.

 

Når jeg gikk tilbake til hotellet gikk der 3 jenter forbi. Snudde meg for å se på dem og der stod de og glodde meg ned. B) Jeg er PIMP! Kler skjerf som f...B)

 

Ja, hva har dere gjort på?

 

PS: Jeg spiste kebab! Ekstra-ekstra stor til 50k (jeg kjenner de så fikk svæææær lefse :lol:)

Lenke til kommentar
Jeg har forelska meg jeg:-)

 

Åh fy faen, jeg også! Jeg la ut på ansiktsboka. :D

 

@Atsjonas: Seff! Jeg overspiste meg da (som vanlig) og sa jeg aldri skal spise Kebab igjen. :mellow: men det sier jeg alltid

Ho var jo kjempe søt ho jo:-) artig dans dem danser også:-)!!!

Men nå skal jeg ut å handle til chili con carne i kveld:-)

må bare se en gnag til på ho søte :rolleyes:

Lenke til kommentar

Medier og kommunikasjon er ikke så enkelt som mange skal ha det til, heller ikke førsteåret.

 

Greit nok, de obligatoriske fagene er simplere enn ungdomsskolen nesten, men alle prosjektene du får innen medier og kommunikasjon er mange og store. Jeg kan ikke telle på alle lemmer jeg eier hvor mange netter jeg har døgnet for å bli ferdig med prosjekter.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Medier og kommunikasjon er ikke så enkelt som mange skal ha det til, heller ikke førsteåret.

 

Greit nok, de obligatoriske fagene er simplere enn ungdomsskolen nesten, men alle prosjektene du får innen medier og kommunikasjon er mange og store. Jeg kan ikke telle på alle lemmer jeg eier hvor mange netter jeg har døgnet for å bli ferdig med prosjekter.

 

Så lenge det har noe med data (PS osv) er jeg fornøyd, da det faktisk er mye morsommere enn å finne demografiske opplysninger om Russland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...