Licht Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 DNFK er diskusjon.no sin pratetråd. De het Siste Ordet før. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Oh, TSP pollen er bugget med gamer.no skin på.... Also, hva er DNFK? EDIT: Er ikke skin som er problemet... Fungere ingen polls fra innlegg her? Det ser ut til å stemme, men jeg har ikke hatt tid til å undersøke hva årsaken kan være. Avstemmingene skal i utgangspunktet ha blitt konvertert og lagt inn i databasen de og. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Her mistet man nicket sitt i overføringen. Tydelig hvem som hadde forrang der. Må finne på noe nytt og catchy som fremdeles gjør at gamle kjente (og ikke fullt så kjente) fra gamer.no kjenner meg igjen og kan skille meg fra alle Diskusjon-Spartakusene. Vurderer Gamer-Spartakus selv om det høres blodharry ut. Viktig at du får på plass avataren din. Jeg for min del kjenner folk igjen fra avatarene sine også, ikke bare hva de heter. Edit: Og hvis du vil ha et fantastisk fjortisnick, ZparthachuZz98_Lol_omg Endret 15. april 2011 av nouse4aname Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Vi håper Valve har bestemt seg for å gi oss Portal 2 litt for tidlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Reverse Valvetime er et sjeldent fenomen, men det har opptredd tidligere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Folk har vell vært flink å samle poteter nå^^ Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Kanskje det er easter egg i portal 1? EDIT: Tror bare det er det at du kan preloade portal 2 i steam. Endret 15. april 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Skulle ikke du trolle signaturen min elno AltF4? Og hvordan kan jeg lettest komprimere et bilde jeg vil laste opp som avatar(png av den jeg har nå)? det er 0,6 kb for stort. Jeg trolla Error i stedet. Men fyren så det ikke og jeg hadde ikke hjerte til å la ham uvitende elske Rebecca Black, så jeg fortalte det. Håper han anser det som en formildende omstendighet. Og kan noen vennligst fortelle meg om "samle poteter" er en metafor for noe eller bare noe man sier for å være med på leken? Jeg ble ferdig med å forhåndslaste Portal 2 nå nettopp. Fy pokker jeg gleder meg. Giant Bomb @ Valve. Gabe Newell har et rom fullt av kniver. Fullt. Da ble det The Potato Pack på meg B) Liker at Valve forer indieutviklere med penger på denne måten! Endret 15. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Tror ikke det blir mange pengene når det er 70% tilbud og 13 (?) spill i pakken... Valve skal jo ha 30% (?) i tillegg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Finner ikke lenken nå, men de har lagt frem tall på akkurat det der. Selv når de har hatt 90% avslag på enkelte titler så har de tjent mer penger grunna ekstra salg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Okay nå er vi snart i mål. Det gode, gamle bildet av Zhao Yun er på plass. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Heh, jeg har av en eller annen grunn alltid trodd at det var et bilde av Solid Snake, og siden jeg har "forventet" at det var det har jeg egentlig aldri sett nøye på det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Haha, så genialt nick da Spartapus. Jeg lo faktisk høyt og godt nå :!: Forøvrig har jeg aldri visst hvem det er som er på avataren, men jeg tenker Spartakus med en gang jeg ser den. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Han er sikkert en eller annen tøffing fra Romance of the Three Kingdoms. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Finner ikke lenken nå, men de har lagt frem tall på akkurat det der. Selv når de har hatt 90% avslag på enkelte titler så har de tjent mer penger grunna ekstra salg. Gabe sa noe lignende for lenge siden også. At avslag fremmer salg er jo ikke noen stor nyhet, men når prisene senkes med 90% og de fortsatt tjener penger må man jo spørre hvor overpriset spillene er i utgangspunktet Kjøpte Potato Pack i sta, jeg prøver ivirg å sakffe tidlig slipp til Portal 2. Synd Bit.trip.Beat ikke funker. The Ball var overraskende snedig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Et par av spilla i potato sack lista hadde Portal-relaterte easter eggs i seg... kanskje alle har det? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Jepp, alle har blitt smått forandret for Portal 2. Mye GlaDOS å finne. AaaaaaRggh starter for eksempel med GlaDOS som snakker til deg. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Han er sikkert en eller annen tøffing fra Romance of the Three Kingdoms. Stemmer det, og dermed også Dynasty Warriors. Ikke min favorittkarakter på noen måte, men det bildet fungerer så bra som avatar. http://en.wikipedia.org/wiki/Zhao_Yun Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det her syns jeg var veldig rart. Hva er denne tråden til? Er den til det samme som SO en gang i tiden var, og er ikke dette det samme som DNFK er til nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå