Crazy Joe Davola Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hm, ikke mulig å gi plusser hvis du har gamer.no skinet på. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 DNFK er stedet for chat. Ikke noe poeng i å ha denne også. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er egentlig enig. Så lenge vi fortsatt har innlegg.no så vil jeg heller bare ha den der. Jeg aner ikke hva DNFK er engang O.o Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 DNFK er bare en tråd for chatting. Samme som SO. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Så.. Bare fordi den største babyen er størst så skal vi ta livet av den søteste? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg ser ikke poenget med å stenge denne tråden, hva var da poenget med å flytte over alle trådene fra innlegg dersom de mest brukte fra det forumet skal kuttes ut? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg ser ikke poenget med å stenge denne tråden, hva var da poenget med å flytte over alle trådene fra innlegg dersom de mest brukte fra det forumet skal kuttes ut? Et forum en OT-Chat tenker jeg.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 DNFK og DNFSK > SO DNFK og DNFSK < SO 1 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Alles subjektive mening = sannhet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg ser ikke poenget med å stenge denne tråden, hva var da poenget med å flytte over alle trådene fra innlegg dersom de mest brukte fra det forumet skal kuttes ut? I'm inclined to agree. Men litt usikker på om det er "plass" til begge trådene. Dessuten er det ikke opp til meg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Jeg ser ikke poenget med å stenge denne tråden, hva var da poenget med å flytte over alle trådene fra innlegg dersom de mest brukte fra det forumet skal kuttes ut? Eldste / største tråd vil nok dra det lengste strået. Tråder det ikke er duplikat av vil selvfølgelig ikke kuttes ut, De fleste duplikater vil nok slås sammen - mange trådstartere har allerede rapportert og ønsket det. EDIT: Som Lars; det er ikke opp til meg heller - men det er den oppfatningen jeg har fått så langt. Endret 14. april 2011 av WheelMan Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 "Chattetråd for oss på Gamer" i likhet med "Chattetråd for oss på Akam" Minuset er at pratet må være spillrelatert. 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) All pratet på chattetråden for akam er da ikke fotorelatert. Går mye i whisky bl.a. Men "Chattetråd for oss på Gamer" synes jeg var et godt forslag. Det burde dere formidle til the powers that be. Endret 14. april 2011 av L4r5 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg har spilt Pharaoh i en uke i strekk ++. Det er egentlig skummelt å gjennoppdage gamle spill. Man får en sånn panikk som sier "Å gud, plutselig forsvinner spillet for evig og jeg kommer aldri til å finne det igjen", så man spiller det konstant og glemmer at det finnes en annen verden. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Se her ja, her har SO1 kommet til Diskusjon.no. Velkommen, folkens. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Å bruke denne som ein chattetråd for dei frå Innlegg.no hadde vore veldig greitt, syns eg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå