Licht Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 De er vel for expansions å regne, alle enhetene for alle rasene er jo - så vidt jeg vet - tilgjengelige i MP allerede. Heart of the Swarm og ... Protossgreien, er vel mest for de som liker å dille med kampanjen (I do!). Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Jeg kan ikke fatte hvordan de klarer å bruke 18 måneder på å lage en expansion som har mer eller mindre samme units, samme motor, samme kode osv. Må nesten være for å optimisere salg. Mer enn en expansion er vel de fleste enige om at det ikke er Edit: "Glemte" å fullførte setningen Endret 13. april 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Vel, det er nok en del enheter i kampanjen som ikke finnes i MP, medics og en eller annen lisk (ultra- eller omega- eller bruta- eller noe slikt) er for eksempel tatt ut. Jeg kjøpte SC 2 for kampanjen sin del, nå ble jeg rett nok litt skuffet men jeg skal gledelig punge ut for samlerutgavene til de andre spillene også. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Får vi Amazon App store tilgang i europa etter hvert tro? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Vel, det er nok en del enheter i kampanjen som ikke finnes i MP, medics og en eller annen lisk (ultra- eller omega- eller bruta- eller noe slikt) er for eksempel tatt ut. Jeg kjøpte SC 2 for kampanjen sin del, nå ble jeg rett nok litt skuffet men jeg skal gledelig punge ut for samlerutgavene til de andre spillene også. Dette er helt riktig, f.eks. mangler Firebats for Terran .. Men jeg tror ikke dette forandrer seg med expansionene, heller. Kanskje de legger til noen (helt) nye enheter per faction som en slags gulrot for MP-gutta, men jeg vet nå ikke helt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Nei, det var egentlig det jeg mente, det be bare litt slurvete skrevet. Angående utgivelsestid kan det jo være at Blizzard også blir rammet av Valve-tid? Som for en gangs skyld ikke er veldig gjeldende, jeg har satt Portal 2 på forhåndsnedlastning nå Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er jo en del in-game cutscenes som skal kodes sammen med alt annet dill som skal være med i disse kampanjene. Mitt inntrykk av kampanjen så langt er at den er rik på detaljer (omgivelsene på skipet, nyhetssaker etc.). Blander man dette med Blizzards kvalitetssikring, så er jeg ikke forbauset over at det tar litt tid. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Problemet er at et detaljert skip ikke gjør historien noe bedre. Eneren har et veldig enkelt historiefokus, og det fungerer utmerket. StarCraft 2 har et sånn halv-utviklet RPG-element over seg som liksom ikke funker helt historiemessig, fordi den kludrer til fortellermåten unødvendig mye i mine øyne. Dessuten er ikke historien i seg selv like sterk heller mener jeg. Jaja, dette blir vel siste innlegg fra min side før sammenslåingen hvor ingenting vil bli som før etterpå. Catch you on the flip side! XOXO AltF4 Endret 13. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Blizzard drev med "it's done when it's done" lenge før Valve engang lanserte Half-Life.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Får vel legge meg kanskje. Time hos frisøren i morgen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Er vel bare et kvarter nå, så må vi leve uten forum i tolv timer. Tar derfor kvelden. *Innlegg.no brofist* Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 *brofist indeed* La meg omformulere meg. Kan man spille det neste SC2 uten det første? Det er nok singelplayer som tar tid å lage, ny historie + nye oppdrag. Blizzard bruker jo 1 år på sine wow expansions som er ca. samme greia. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Aha så når er denne tråden kommet hit, awesome! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Kommer nok til å bli stengt ganske snart Hvis ikke denne blir for folk fra Innlegg.no. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvorfor skulle denne bli stengt, eller håper nå ikke det skjer. Men tror det for det meste kommer til å være folk fra innlegg her. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Diskusjon har jo en egen SO, bare ved navnet Den nye forumkaféen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 La oss beholde denne her. Var jo mest spillprat her. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Sant nok, føler man blir mer eller mindre blir oversett i DNFK uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå