Licht Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Problemstillingen synes jeg virker interessant, men kanskje litt ambisiøs i forhold til oppgavelengden? Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Problemstillingen synes jeg virker interessant, men kanskje litt ambisiøs i forhold til oppgavelengden? Det var det eneste jeg satt og tenkte litt på, men kom ikke på noen god måte å "forkorte". Noen forslag? @AltF4: Da trenger du i alle fall en jævel av en motorvei. Kanskje det er asfalt-firma jeg skal starte opp. Kan også vurdere å leie inn ekspertisen til Egil Endret 11. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fått med dere den seriemorderen som er løs i New York? Tankene mine går i retning Criminal Minds og slike programmer. Link. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det jeg lurer på er hvordan 9 kvinnfolk bare kan forsvinne ut i løse lufta og så legger ingen noe særlig merke til det Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Problemstillingen synes jeg virker interessant, men kanskje litt ambisiøs i forhold til oppgavelengden? Det var det eneste jeg satt og tenkte litt på, men kom ikke på noen god måte å "forkorte". Noen forslag? @AltF4: Da trenger du i alle fall en jævel av en motorvei. Kanskje det er asfalt-firma jeg skal starte opp. Kan også vurdere å leie inn ekspertisen til Egil Jepp! Det jeg lurer på er hvordan 9 kvinnfolk bare kan forsvinne ut i løse lufta og så legger ingen noe særlig merke til det Er vel noe med at ting ikke er der som det er her. Ikke alle er på Facebook, ikke alle har et stort kontaktnettverk og ikke alle ønsker at fortiden skal vite hvor de er. Jorunn Lønning – Svalbard, Et Lite Stykke Svalbard Sexy stemme på hu der. Jeg blir helt trut i våsa. Endret 11. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Jeg ville prøvd å bestemme meg for om Jeg enten ville undersøke Libya og/eller Egypt sine forutsetninger for å etablere et varig demokrati (med bakgrunn i regional styrekultur, påvirkning fra naboland, grad av interaksjon med vesten vs kina, forhold til religiøs dogmatikk, osv.) ELLER sammenhengen mellom religion og grad av demokrati, menneskeretter som ytrings- og trykkefrihet, og rangering på levekårsindeksen i midtøsten og på den arabiske halvøy. Begge deler gir deg nok å henge fingrene i Endret 11. april 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Må se hvilken som passer best med kravene oppgaven skal svare på, men det virker bra. Virker ganske "obvious" nå i ettertid (at jeg kunne delt opp oppgaven på den måten), men det er ikke alltid like lett å se løsningen. Takk for hjelpen Endret 11. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Når en fane terminerer i chrome nå, så er det visst Doffen som har daua -_- Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Er Mafia (1) noe gøy å spille på PC? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Av det jeg husker fra det så var ikke kontrollen på bilkjøringa optimal. Husker ikke så mye av resten egentlig O.o Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Vel, tror jeg slår til. Ellers har det gått opp for meg at jeg knekker leddene (som når du trekker i fingeren og det lager en lyd) utrolig lett. Har ikke tenkt noe særlig på det før. Kan knekke alle fingrene, håndleddene, motsatt side av albuene, nakke, masse greier i ryggen, "fotleddene" (samme som håndleddene, bare for føttene, vet ikke hva det heter), knærne og kjeven, og det bare ved å bevege litt på de på en spesiell måte. I tillegg er det ikke sånn at hvis jeg knekker dem så kan jeg ikke gjøre det lenger. Kan gjøre det om og om igjen Kan det være farlig? Endret 11. april 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Fotledd? Er det ankler du mener? Tror ikke det farlig, er så mye myter om det der ute og går så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Men tror neppe det er farlig å la være heller, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Det er faktisk ganske sunt. Husker ikke helt spesifikt hva det er, men det er noe mer smøringen av leddene og gassbobler som oppstår når du drar dem fra hverandre. Det fører visst til at leddene får ny smøring og alt er flott. Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Hvis det er sunt kommer jeg til å leve til jeg blir 100 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Sunt for leddene dine ja, men leddene dine hjelper ikke særlig om hjertet stopper. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Nei, hjertet er på mange måter siste ledd mellom liv og død. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 *pling* Uuuuuuhhhhhhh, nice one AltF4! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Tror ikke det farlig, er så mye myter om det der ute og går så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Men tror neppe det er farlig å la være heller, for å si det sånn. Mener jeg har hørt at det ikker sunt, faktisk, at man kan få plager med leddene senere i livet eller noe sånt. Sakset fra klara-klok: "Den knekkelyden kommer på grunn av at leddvæsken blir presset ut av leddet under stort trykk. Knekker man mye i leddene på denne måten så kan det føre til at leddbåndene blir slakke og da vil man kunne få ustabile ledd. Man øker også sjansen for slitasje i leddene og dette kan bli svært smertefult etterhvert, i tillegg kan man utvikle stive ledd." Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Jeg har holdt på med det veldig mye og jeg har fått en følelse av knirk i leddene i henda noen ganger. Spilling av gitar blir vanskeligere siden det å få lillefingeren ut av standardposisjonen sin er veldig vanskelig. Leddene har også blitt litt større, siden det ofte medfører en liten hevelse også. Det er svært usunt å knekke fingerne men mange vil ikke få symptomer i like stor grad. Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Så hvis jeg fortsetter kan hele kroppen min bli en haug med pinner? Hmm Eneste problemet er at jeg har det har blitt litt sånn vanesak, og i tillegg føles det av og til ubehagelig ut hvis jeg ikke knekker de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå