Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Neida har faktisk et par homofile venner :) så lenge dem ikke gjør meg noe så kan dem gjør akkurat hva dem vil! dem er noen j***er på å dra damer da :) more for me!

Jenter vil alltid ha det de vet de ikke kan få!

Nesten som jeg skulle sagt det selv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er litt usikker på om jeg skal søke jobb på Elkjøp. Det er tydligvis en deltidsjobb, men vet ikke hvor mye jeg kommer til å jobbe. Har skole til 15:00 hver dag, pluss trener tre ganger i uka. Vet ikke om jeg skal søke eller ikke, skal ta kontakt å spør om arbeidstider da. Hadde virkelig vært morsomt med en jobb.

Lenke til kommentar

Tenkte med på å bruke det som et cover for å få ekstra med damer....

Minner meg om den filmen med Ben stiller eller hva pokker det hva... han og han fra King of Queens..

Framsto som "homofile"... så fikk han jo Jessica Biel etter seg med engang!

Lenke til kommentar

Skal være lagergutt på Meny i sommer, jeg. Butikken ligger rett ved vannet, og når jeg må opp tidlig er det plasser for å ta båten inn! Blir chill å dra fra jobb og hoppe rett ut i båten og cruise hjem med DeLillos på stereoen og se på damer.

^_^

Lenke til kommentar

Kunne sannelig trengt meg en sommerjobb! Nå er det på tide å få kroppen opp og komme seg ut å få seg en jobb! :D

EDIT: Litt idyllisk den jobben der Laland. Kan ikke skaffe meg en plass da :p

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Kunne sannelig trengt meg en sommerjobb! Nå er det på tide å få kroppen opp og komme seg ut å få seg en jobb! :D

EDIT: Litt idyllisk den jobben der Laland. Kan ikke skaffe meg en plass da :p

Skal jobbe med Erik der. Kan finne en link på norge i bilder! ;)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig er vi rare... vi bruker kveldene til å skrive på forum, istedet for å være ute på byen å finne chicks.

School/Work next day is no excuse!

Min unnskyldning er at jeg er overlastet med skolearbeid og nærmer meg utbrent... føler for å dra til en lege å få den diagnosen, formen er jævlig.

Endret av Nesumar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...