Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Neida har faktisk et par homofile venner så lenge dem ikke gjør meg noe så kan dem gjør akkurat hva dem vil! dem er noen j***er på å dra damer da more for me! Jenter vil alltid ha det de vet de ikke kan få! Nesten som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er litt usikker på om jeg skal søke jobb på Elkjøp. Det er tydligvis en deltidsjobb, men vet ikke hvor mye jeg kommer til å jobbe. Har skole til 15:00 hver dag, pluss trener tre ganger i uka. Vet ikke om jeg skal søke eller ikke, skal ta kontakt å spør om arbeidstider da. Hadde virkelig vært morsomt med en jobb. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tenkte med på å bruke det som et cover for å få ekstra med damer.... Minner meg om den filmen med Ben stiller eller hva pokker det hva... han og han fra King of Queens.. Framsto som "homofile"... så fikk han jo Jessica Biel etter seg med engang! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jobber med å lage en internettside for et firma jeg. Sykt digg med lønn MYE! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skal være lagergutt på Meny i sommer, jeg. Butikken ligger rett ved vannet, og når jeg må opp tidlig er det plasser for å ta båten inn! Blir chill å dra fra jobb og hoppe rett ut i båten og cruise hjem med DeLillos på stereoen og se på damer. ^_^ Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Kunne sannelig trengt meg en sommerjobb! Nå er det på tide å få kroppen opp og komme seg ut å få seg en jobb! EDIT: Litt idyllisk den jobben der Laland. Kan ikke skaffe meg en plass da Endret 18. mars 2009 av Genetics Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 I only got 2! Samma her. Ikea er kjeeeeeeeeeeeeedelig! Heldigvis er det LOST i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har det kommet en ny episode med Heroes denne uken? Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Skal være lagergutt på Meny i sommer, jeg. Butikken ligger rett ved vannet, og når jeg må opp tidlig er det plasser for å ta båten inn! Blir chill å dra fra jobb og hoppe rett ut i båten og cruise hjem med DeLillos på stereoen og se på damer. Du har vel en Princess 95 MY ikke sant? Er jo standard for de som har båt nå om dagen... Clicky Clicky, itz a naice boat :o Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kunne sannelig trengt meg en sommerjobb! Nå er det på tide å få kroppen opp og komme seg ut å få seg en jobb! EDIT: Litt idyllisk den jobben der Laland. Kan ikke skaffe meg en plass da Skal jobbe med Erik der. Kan finne en link på norge i bilder! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm nå ser jeg på en skilpadde som voldtar en sko... Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmmm....har Nøtte laget en joint av sine gamle brukte gymsokker eller? Skjera Nøtte? Vet du er merkelig men daamn Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har det kommet en ny episode med Heroes denne uken? Nope Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det var stumble upon som fant den fram til meg... hmmm... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sommerjobb har jeg ikke tenkt så mye på. Må skaffe meg en deltidsjobb først. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Selvfølgelig er vi rare... vi bruker kveldene til å skrive på forum, istedet for å være ute på byen å finne chicks. School/Work next day is no excuse! Min unnskyldning er at jeg er overlastet med skolearbeid og nærmer meg utbrent... føler for å dra til en lege å få den diagnosen, formen er jævlig. Endret 18. mars 2009 av Nesumar Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 1. IT-cred 2. Jobb 3. finne chicks 4. ??? 5. Profitt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 jeg har alle damene jeg trenger i adresselista på mobilen jeg:-) Black girl 20 oslo Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er det black nå? Trodde du var inn på svensker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå