Vaine Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg trodde alle var svake for katter. :3 PS. It's Caturday, post some f.... ja dere vet Endret 9. april 2011 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Haha, jeg elsker de meldingene dine til Jens Takk takk. Har fått flere "liker" enn jeg hadde håpet på (la meg på det realistiske håpet om én tilbakemelding), så jeg fortsetter så lenge det er noe å ta av. Og det er det enda @Rider: Error er pussy-wipped! @vaine: Ah, jeg elsker office cat eller hva den heter. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Får vel fortsette på Oblivion. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Da har jeg vært på butikken og handlet inn litt godteri, ingredienser til sjokolademoussekake og middag til i dag og i morgen. Gikk til butikken med genser, og nå som jeg har kommet hjem er jeg god og svett. Kunne nesten gått i t-skjorte. http://www.youtube.com/watch?v=U6tV11acSRk Edit: Sakset fra diskusjon, herlig bilde ^_^ Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 9. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 @Rider: Error er pussy-wipped! Hihi. Nice! ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvor møtte du så denne jenta, Lakus? Hvordan er hun? Jeg er nyskjerrig vet du, fortell. Veldig glad på dine vegne. ^_^ Nei, vi spilte (og spiller) begge Minecraft og kom i prat der. Vi klikket godt og det tok ikke lang tid før vi hadde vekslet inn ingame text-chat mot telefonnumre og webcam. Etter to måneder synes jeg fremdeles det er utrolig rart å ikke kunne røre henne, men vi har snakket sammen daglig og jeg kan ikke se for meg en dag uten stemmen hennes. Iallefall ikke å legge meg uten og ringe å si godt natt først. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Aww, så sukkersøtt og romantisk! edit: i morra skal jeg være guide til en som kommer på besøk fra statene. Kanskje jeg burde hatt bevega meg litt rundt i oslo over det halvåret jeg har tilbrakt her... Endret 9. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvor møtte du så denne jenta, Lakus? Hvordan er hun? Jeg er nyskjerrig vet du, fortell. Veldig glad på dine vegne. ^_^ Nei, vi spilte (og spiller) begge Minecraft og kom i prat der. Vi klikket godt og det tok ikke lang tid før vi hadde vekslet inn ingame text-chat mot telefonnumre og webcam. Etter to måneder synes jeg fremdeles det er utrolig rart å ikke kunne røre henne, men vi har snakket sammen daglig og jeg kan ikke se for meg en dag uten stemmen hennes. Iallefall ikke å legge meg uten og ringe å si godt natt først. I hear you, mate, I hear you so extremely well. ^_^ Hehe, er utrolig hvordan ting plutselig skjer, og alle steder man kan møte hverandre. Og hun bor her nordpå, var det ikke slik? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 @Gormerero: Festningen og slottet? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Da har man laget seg middag. Fikk til entrecoten veldig bra i dag, på tross av at det er et ferdigoppskåret stykke kjøtt som jeg kjøpte på Kiwi. Medium-rå, og mer mørt enn forventet Potetene og gulerøttene ble som vanlig, naturligvis, og rødvinssausen på boks jeg kjøpte smakte ganske godt etter å ha fått i seg litt ekstra krydder. I morgen blir det å bake sjokolademoussekake (a la Bølgen & Moi *knipsing*) og spaghetti med tomatsaus. Sistnevnte er vel mer eller mindre plankekjøring. Nå er det gaming-time. Lurer litt på om jeg skal fortsette å spille Fallout 3, eller om jeg skal fyre opp noe annet. Endret 9. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har spilt RDR og Arkham Asylum i dag. Tok en slags statussjekk på backloggen min, og og i RDR mangler jeg bare noen scraps for å ha 100%. Har forsåvidt litt annet å henge fingrene i ... Ninja Gaiden 2 har jeg enda ikke rundet, og ikke Darksiders heller... Så mange spill, så lite tid. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg synes egentlig at både RDR og Arkham Asylum var kjedelige spill. RDR var gøy i noen timer, før jeg ble lei av ødemarka. Arkham Asylum fenget meg ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hm. RDR er et av mine desiderte favorittspill denne generasjonen. Arkham Asylum er jeg ikke ferdig med, men har likt det veldig godt så langt. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Enig med Error, RDR var DØLL! AA er jeg ikke ferdig med enda, men digger det så langt Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Jeg har nå uansett bestemt meg for å spille The Witcher 1 igjen, som oppvarming til toeren. Håper jeg fortsetter å være like imponert som jeg var i første playthrough. Cinematicen helt i starten når Geralt slåss mot Strigaen er i alle fall like awesome som alltid Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 @Gormerero: Festningen og slottet? Yah, blir vel no sånt.. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 @Error har hatt det bilde som profilbilde lenge 2 timer med UKM rockekonsert = øresus fra helvette. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 RDR har jeg ikke spilt enda, men arkham asylum er et av de spilla der det faktisk er ganske så gøy å få 100%, og de ekstra snike og kamputfordringene (utenfor historiemodusen), viste at spillet hadde mer dybde å by på enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Og så slo det meg plutselig at The Witcher har det mest omfattende talent-treet i historien, med rundt 230 forskjellige abilities du kan putte poeng i. Blir vel å lese meg opp. Husker ikke noe av hva som er bra og dårlig Endret 9. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå