Craxmerax Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 And Sunday comes afterwaaaards Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvilken dag var det i går igjen?!? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Finnes det high dwarfs? Dwemer folket ifra Elder Scrolls er vel det nærmeste du kommer High Dwarves. De var egentlig ikke dverger slik som man populært tenker på dem, men de var lavere enn dem de fikk kallenavnet "dverger" fra, nemlig kjempene. Hvilken dag var det i går igjen?!? Yesterday was thursday! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Da gjenstår det bare for meg å bestemme meg for hvilket sete jeg skal ta. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Får så jævlig forever alone følelse av å se anime :S Så er det faen meg "deprissive comic week" hos cynaid and happiness også. QQ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Da gjenstår det bare for meg å bestemme meg for hvilket sete jeg skal ta. Hva spiller dere egentlig dere høye alver med ett eller annet som fødselstegn? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Berserker. I liek taking on challenge with big enjoyment. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg pleier å være Imperial med The Shadow og custom class, men nå er jeg High Elf under The Mage og custom class. Ganske bra, siden jeg har mye magicka, men han greier ikke bære mye. <_< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg kjører mid human along the parrot. Lite styrke, men jævlig bra på flight! Også drikker jeg øl. Knall! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Får så jævlig forever alone følelse av å se anime :S Så er det faen meg "deprissive comic week" hos cynaid and happiness også. QQ Hvilken anime er det du ser da? ^_^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Highschool of the dead Har ikke flirt så mye på lenge! Veldig kreative kamravinkler. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Finnes det high dwarfs? Dwemer folket ifra Elder Scrolls er vel det nærmeste du kommer High Dwarves. De var egentlig ikke dverger slik som man populært tenker på dem, men de var lavere enn dem de fikk kallenavnet "dverger" fra, nemlig kjempene. Faen, og her trodde jeg at jeg kunne Elder Scrolls lore. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Highschool of the dead Har ikke flirt så mye på lenge! Veldig kreative kamravinkler. Haha, ja. Hmmm, men ser ikke helt logikken i at du får forever alone følelse av å se en anime du synes var morsom. >_< Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Øl...der sa du det. Kanskje et smartere valg enn en energidrikk, tidspunktet tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hmm, kjeder meg litt. Har spilt mye i dag, så er smått lei av det. I tillegg er familien borte, og jeg er alene hjemme. Har egentlig mest lyst til å høre musikk, men er ikke i modus til å kun høre på musikk uten å gjøre noe ved siden akkurat nå. Wat do? Manu Chao – Me gustas tu Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Not available in Norway Uendelig lenge siden jeg har hørt på The Beatles nå. Det er noe magisk med det bandet Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hmm, kjeder meg litt. Har spilt mye i dag, så er smått lei av det. I tillegg er familien borte, og jeg er alene hjemme. Har egentlig mest lyst til å høre musikk, men er ikke i modus til å kun høre på musikk uten å gjøre noe ved siden akkurat nå. Wat do? Manu Chao – Me gustas tu Hehe, den dro vi i spansktimen http://soytuaire.labuat.com/ Endret 8. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hihihihihihihi, ett stykk gigantisk påskeegg (2,8kg), check. Brus, check. Helg, check. Film/anime å se, check. Spill å spille, check. Kompiser som skal komme innom, check. *stoooort glis* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå