Cloudemyx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Ekte mannfolk får ikke influensa? Så siden jeg ikke fikk fugleinfluensa svineinfluensa er jeg rett og slett the goddamn Batman? Endret 7. april 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nå har jeg omsider sett Trolljegeren. Det er dumt jeg ikke så den da den gikk på kino, det var en vannvittig tøff film! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ekte menn fikk vanlig influensa mens svineinfluensaen herja. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Jeg fikk ikke det heller. Mitt immunforsvar er på størrelse med den kinesiske hær. Edit: Er lett å gå surr i alle disse typene influensaene.... Endret 7. april 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hel- hvor vanskelig skal det være å få installert den Xbox 360 Wireless Gaming Receiver for Windows-saken, på Windows 7 ;__; ?! edit: endelig... Endret 7. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Da legger denne karen Peter Pan seg. ^_^ Also: Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Woot, jeg elsker Battlefield BC2! Når begge lagene er sånn omtrent jevngode, man sitter med venner på VoIP og over alt rundt deg er det fullt av folk, eksplosjoner, smoke nades, m-coms du må beskytte og hele pakka er det rett og slett helt rått morsomt Litt kjipt at vi hadde med oss en eller annen gretten gubbe som absolutt skulle være så rolig og moden, men sånne er det jo bare å drite i God natt! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Endelig noen flere som har sett lyset Og god morgen folkens! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 God morgen. Trøttitrynet.no Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Pffff! Jeg har allerede vært ute og gått i 30 min, sto opp kl 0600 og var klar til dyst kl 0630! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Jeg har endelig dratt meg på skolen etter to dager hjemmeværende O.o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Frokosten er fortært og nå har jeg begynt på Oblivion igjen. Kanskje spille som noe annet enn Imperial denne gangen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 High Elf med The Mage-birthsign er en litt annerledes opplevelse. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Utrolig som det blåser her nå. Det ble High Elf med The Mage som birthsign. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Spiller du helt vanilla eller med mods? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Mens vi er inne på annerledes opplevelser, har spilt en del Fallout 2 de siste dagene, som en karakter med 2 i Int. Han... Ser verden på sin helt egen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå