Cloudemyx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Link. Det var visst noe om en defekt minnebrikke. Derfor er det tregt... Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Men nå er det a-ok (forhåpentligvis) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Får håpe det. Jeg har null tålmodighet når nettet går tregt. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 @Villery Andeville: Orker ikke spill med så dårlig grafikk! Jævla PC'en holder tilbake utviklinga. Ja også så fryktelig konsollifisert! I lol'd. Så vet du det. Herregud for et anlegg! "Det kreves sju brytere for å spille av en cd. Og på hylla under bordet har han ni fjernkontroller. Den tiende er en multikontroll, men den bruker han ikke særlig mye. – Jeg er kanskje litt lat, humrer han." Hvis han faktisk var lat, ville han ikke da bruke multikontrolleren? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg bruker en multikontroll for å få på TVen, Xboxen, anlegget og HDMI-switsjen, så det er da latere enn å bruke ni fjernkontroller.. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Jeg bruker en multikontroll for å slå på PC, Xbox, begge skjermene og surround anlegget. Den kalles pekefinger B) FAEN! Tenkte jeg for en gangs skyld skulle prøve Ubuntu, men tror du ikke det klarer å fucka opp hele dataen! For noe piss! Endret 7. april 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=8lLqqR2pcws XDDD! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Var det noen her som tok vaksinen mot fugleinfluensa? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Nnnnnnnupe. Why, skal du smitte oss? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Eplefe og Zealuu tok den vel, men sikkert fler her. Woobwoobwoob Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg hadde så vidt jeg vet fugleinfluensa. @Gormerero: Haha jeg kjenner lukten av blod Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ubuntu klarte faktisk å gjøre begge harddiskene korrupte så jeg må installere alt jeg hadde av spill og slikt igjen Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du kan i det minste kanskje hente ut filer du vil ta vare på, med testdisk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Eplefe og Zealuu tok den vel, men sikkert fler her. Woobwoobwoob Det var svineinfluensa. Når du sier at Ubuntu gjorde diskene dine korrupte, er du sikker på at du ikke på et eller annet tidspunkt under installasjonen ba den om å endre filsystemet på harddiskene? Endret 7. april 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Woobwoob, hadde helt glemt fugleinfluensa... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hvem av dem var det som traff oss igjen? Jeg ble brått usikker. Tror jeg trenger kaffe. Mye kaffe. Svart kaffe. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Var det ikke fugleinfluensaen som alle ble hysterisk redde for? Mye takket være media vel og merke. Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 http://www.kjendis.no/2011/04/07/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv_3/tv_og_medier/16110053/ Jeg lurer på hvordan det produktet kommer til å utvikle seg Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Fugleinfluensa? Svineinfluensa? Alle de 4 andre her i huset fikk det og hadde det samtidig. Jeg ble ikke syk. Endret 7. april 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Ekte mannfolk får ikke influensa, så du fungerer nok dårlig som eksempel der Endret 7. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå