Doderlein Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ok, takk. Vet dere hva jeg fikk lyst til at vi gjorde? Samlet mange mennesker og spammet ned Facebook-kontoen til Jens Stoltenberg med informasjon om hva man gjør akkurat nå. Til enhver tid. Sånn for å gjøre det lettere for DLD. Jeg er så jævlig med på det. Det hadde vært sykt fett. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 X>2 betyr at X er større enn 2. Hvor har jeg krokodillemunn fra da mon tro? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Mora di! Ohnohedidnt.mov @Errorizer: bilde av min besudlede hakefipp på fjesboka. Endret 5. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Hvofor sier du sånne ting AltF4 D: ?! X>2 betyr at X er større enn 2. Hvor har jeg krokodillemunn fra da mon tro? Så vidt jeg husker, så lærte jeg faktisk feil på barneskolen angående det der xD ("krokodillen spiser den minste"). Endret 5. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvem er Kim Hallgrimsen? Det er meg! Såpass. Jeg hadde trodd at du skulle se litt mer kamelaktig ut Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 @Errorizer: bilde av min besudlede hakefipp på fjesboka. Nice outfit btw. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg valgte "Lettskremt", fordi det er morsomt og trololol etc. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Mora di! Ohnohedidnt.mov @Errorizer: bilde av min besudlede hakefipp på fjesboka. Jeg velger å stille meg skeptisk til hakefippen, selv etter å ha sett bildet. Mer utfyllende svar på fjesboka Edit: Tetra fra EON leder grovt over Tetra fra EON. Ikke la de onde kommunistene vinne, stem på Tetra fra EON! Endret 5. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Partikamerater høres så.. Kommunistisk ut Personlig kommer jeg til å være på diskusjon i hovedsak, men fortsette å være i Småprat her på innlegg Noko gale med at det høyres kommunistisk ut? Er langt frå kommunist sjølv, men "partikamerater" ringer bra, syns eg! Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Okay, da går jeg og besøker Jugend-vennene mine Endret 5. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Så vidt jeg husker, så lærte jeg faktisk feil på barneskolen angående det der xD ("krokodillen spiser den minste"). I følge min mor, som er førskolelærer, så spiser krokodillen der det er mest ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ok, takk. Vet dere hva jeg fikk lyst til at vi gjorde? Samlet mange mennesker og spammet ned Facebook-kontoen til Jens Stoltenberg med informasjon om hva man gjør akkurat nå. Til enhver tid. Sånn for å gjøre det lettere for DLD. Jeg er så jævlig med på det. Det hadde vært sykt fett. Har begynt nå! Sleng deg på. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Noen som har peiling på hvordan man faktisk kjøper aksjer fra private selskaper? Vet ikke om jeg nevnte det tidligere, men skal investere 33000 kronasjer. 15k i et fond (det er grei skuring) og 18k i et spesifikt børsnotert selskap. Hvordan går jeg frem? Og ja, jeg har råd til å miste de pengene, og ja, jeg har tenkt meg nøye om, har en god plan og diverse. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva med BSU? Ikke for å trolle ved å svare noe helt annet, men det er kanskje det lureste stedet du kan plassere pengene dine. Dessuten tror jeg det er dumt å putte alle eggene i en kurv. Jeg ville ha spredd beløpet utover flere selskaper, så blir i hvert fall tapet mindre - og en eventuell gevinst mye større. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Fond er i praksis å fordele det jevnt utover. De 18k jeg plasserer i et selskap har jeg stor tro på, jeg kjenner selskapet fra før og har satt meg veldig godt inn i hva som kan skje og ikke skje. Å handle for mindre enn 10 000 når man går rett på børsnoterte selskaper er også litt teit, og mange gidder ikke å selge til folk som byr en såpass lav sum. Endret 5. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg skulle bare legge meg nedpå litt, men endte opp med å sove 5 timer elns. ^_^ Nå er jeg tilbake der hvor jeg bare sover og sover og ikke får nok søvn. Jeg tror også jeg lærte feil på de < > krokodillemunnene. Muligens lærte jeg at den store krokodillen spiser den lille. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Kanskje jeg bare tenkte meg frem til det siden det er MYE MER LOGISK (når en ser på den som en krokodille). edit: Så da har jeg kommet fram til at jeg har akkurat samme problem (det skjer riktignok nokså sjeldent) . Well damn. http://debatt.sol.no/content/sosial-angst-og-skjelving Endret 5. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Krokodillen spiser da alltid den største summen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Invester i Apple! Selg rett etter at iPhone 5 er lansert. Enkle kroner. Synd èn aksje koster flere hundre dollar. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Invester i Japan. Aksjene kan bare gå èn vei - til himmels. (Den var morsommere samme dagen som atomreaktorene ble en mediasak) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå