AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hahahaha. Må få se og sett den filmen der. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Det må du få til. Ikke bare er den fargende morsom, men den har en atmosfære og grunnlag som ikke ligner flisa. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ute på blåstråle? Får sikkert litt tid til shopping etter foreldremøtet i kveld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Yes. Vet ikke om den er ute i Norge, men du får den lett fra Play/Amazon. Kult cover har den og. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ok, takk. Vet dere hva jeg fikk lyst til at vi gjorde? Samlet mange mennesker og spammet ned Facebook-kontoen til Jens Stoltenberg med informasjon om hva man gjør akkurat nå. Til enhver tid. Sånn for å gjøre det lettere for DLD. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Ser det er ein ny poll her, og lurer på om de verkeleg har tenkt til å bli her på Innlegg, eller om det berre er ein liten protest mot denne "mergen"? Eg har ein bruker på Diskusjon, men har aldri vore flink til å passe inn i nye miljø, spesielt store, så tviler vel eigentleg at eg kjem til å vere på forumet i det heile... Apropos DLD, så er eg personleg i mot det. Ikkje fordi det bryter retten til personvern, men fordi det ikkje har nokon bevist effekt. Dessverre jo majoriteten av mine partikameratar (AUF/AP) ikkje einig med meg her... Edit: AltF4, det er ein aksjon på Facebook der medlemma sender ein kopi av alle mailane sine og sender til Jens og Erna. http://www.facebook.com/event.php?eid=120092774735465 (funker den linken? :s) Endret 5. april 2011 av Flosshatt Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Partikamerater høres så.. Kommunistisk ut Personlig kommer jeg til å være på diskusjon i hovedsak, men fortsette å være i Småprat her på innlegg Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 WOHOO! 106" og HD pj i hus Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 106"????? Damn niggah! Lerret teller ikke BTW. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er det jeg hører? Racial slur og besudling av andre brukeres irl navn? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) In other news, fantastisk velskrevet konklusjon i Tiger Woods anmeldelsen Endret 20. oktober 2011 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Diamond League i SC2! Bojah! Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Betyr x > 2 at x er mindre eller større en 2? Husker aldri Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Var det ikke noe med krokodillemunn som spiser det andre tallet/symbloet? Altså, X bli spist av 2, noe som gjør 2 større enn x? Usikker selv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Betyr x > 2 at x er mindre eller større en 2? Husker aldri X>2 betyr at X er større enn 2. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hvem er Kim Hallgrimsen? Det er meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå