Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke jeg heller. Dessuten kan jeg ikke tenke meg at det blir 1984 over natta, og om noen prøver seg blir det nok slått ned på rimelig fort.

De har allerede prøvd seg, og det ble ikke slått ned på rimelig fort - tvert om gikk det gjennom stortinget i dag. Hvis du overlater til politikerne å slå ned på stasi-overvåking av befolkningen, så må du vente en stund. De er nemlig, som "offentlighetspersoner av en viss viktighet", untatt systemet.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

@Errorizer: Hei hei hei, jeg skal la deg vite at jeg faktisk har en halvsolid prydbusk på haka! Den kom ikke akkurat over natta og den står ikke i full blomst, men den er der i hvert fall.

@Zealuu: Som sagt, jeg vet knapt hva det har å si for min person, og jeg tror neppe det blir store forskjellen fra i dag uansett. Jeg driver forøvrig ikke med noe lysky aktiviteter som ikke tåler dagens lys, så jeg føler ikke at det angår meg som person i så stor grad.

Lenke til kommentar

Lykke til med å maskere hvor mobiltelefonen din er. 8D

At man ikke har noe å bekymre seg for siden man har rent mel i posen er en veldig farlig innstilling. Hele poenget med en rettsstat er at du ikke skal trenge å springe rundt med posen åpen fram til det foreligger en reell mistanke om at du IKKE har rent mel i den.

Lenke til kommentar

Lykke til med å maskere hvor mobiltelefonen din er. 8D.

Telefonen hadde jeg glemt, men dette lagres vel allerede i dag riktignok, dog til kortere tid?

197588_10150532941740150_878070149_18166369_3448088_n.jpg

"De store haiene, de kommer seg lett unna dette direktivet. De minste haiene, de skal vi ikke ta sier Erna Solberg. Da er det klart da, vi skal kun ta de dumme haiene!"

- Trine Skei Grande

Endret av gormbah
Lenke til kommentar

Jeg har 2x2 gb RAM, men systemreqruimentlabs mener at jeg bare har 2.7. Hvorfor det?

Edit: De mener tydeligvis også at jeg harb 1.8 gb videoRAM, noe som er helt på jordet. Har 768mb. Er vel ikke til å stole på da :(

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg har 2x2 gb RAM, men systemreqruimentlabs mener at jeg bare har 2.7. Hvorfor det?

Edit: De mener tydeligvis også at jeg harb 1.8 gb videoRAM, noe som er helt på jordet. Har 768mb. Er vel ikke til å stole på da :(

Gjemmer seg for DLD.

Lenke til kommentar

Jeg har 2x2 gb RAM, men systemreqruimentlabs mener at jeg bare har 2.7. Hvorfor det?Edit: De mener tydeligvis også at jeg harb 1.8 gb videoRAM, noe som er helt på jordet. Har 768mb. Er vel ikke til å stole på da :(

Hmmmm, 1,8 GB vRAM betyr vel kanskje at skjermkortet kan "låne" 1 GB fra RAM mens 768 er dedikert videominne, kanskje derfor RAM vises som 2,7 også. Men ikke ta mitt ord for det, jeg kan tilnærmet null og niks om sånt. :p

Dette virker logisk om du har 32bit system. Med mitt Radeon HD 5850 står det at jeg har 2805 i vRam.

Lenke til kommentar

Faen, tror jeg har herpa noe hardware i PC'en. Skulle bytte skjermkort. Skrudde av PC'en, dro ut alt av kabler bortsett fra strømforsyning, jorda meg ordentlig (har fått låne en sånn antistatisk kabel av en venn) og tok ut det gamle skjermkortet.

Dytta inn det nye, kobla inn alt av kabler på riktig plass og startet opp. Alle viftene gikk osv, men skjermene fikk ikke inn noe signal.

Tenkte at jeg skulle sjekke om jeg hadde ødelagt noe, så jeg puttet det gamle skjermkortet inn igjen. Men, nå som jeg gjør det piper det noe jævlig når jeg starter maskinen. Det er ett langt pip som ikke stopper.

Noen som vet hva som kan være feil?

Har du bra nok PSU? Kan være det som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...