AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ja det er helt forferdelig dette at noen sitter på injurierende bevis på at vi i hemmelighet hører på danseband. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Siste ordet er nok ikke sagt i DLD saken. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 En kan jo håpe at DLD blir tema rundt valgkampen, da vil nok noen prøve å sanke stemmer på å love og fjerne det. Dessverre er det kun SV og lignende partier som er gått klart imot så langt og for meg er det helt uaktuelt å stemme på dem. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har egentlig ikke satt meg godt nok inn i saken til å ha en egen mening om det. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Morgen, folkens. \o Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Nå har stoppeklokka på iphonen stått på i 104,5 dager Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Går ikke det utover levetiden til batteriet eller kapasiteten til telefonen om du lar den stoppeklokken stå på hele tiden? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Ohh, min iPhone-klokke har stått på siden mars i fjor, tror jeg! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Genialt! Med vilje eller er du generelt en type som ikke trenger å bruke stoppeklokke i hverdagen? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Lett, min er på litt over 15 000 timer. Har aldri brukt stoppeklokken til noe annet Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Venstre er klart i mot DLD uten å være rabiate sosialister. Stem på dem. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Går ikke det utover levetiden til batteriet eller kapasiteten til telefonen om du lar den stoppeklokken stå på hele tiden? Batteriet på telefonen min er så dårlig uansett. Den må lades en gang om natten, minst. En halvtime fra eller til har ikke noe å si ^_^ Genialt! Med vilje eller er du generelt en type som ikke trenger å bruke stoppeklokke i hverdagen? Rører den ikke. Brukte den litt før jeg skrudde den på, men har ikke savnet den. Den klokka ble faktisk satt i gang på en iPhone 3GS jeg hadde før TG i fjor. Den har tikket og gått på tre forskjellige telefoner nå Lett, min er på litt over 15 000 timer. Har aldri brukt stoppeklokken til noe annet 15k? Pent! Er vel nærmere to år, det Edit: Hør på Zealuu! Venstre er tingen høsten 2013. Endret 5. april 2011 av Laland Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er det norske ordet for subject (brukt i mail) ? Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) I følge denne grafen hadde Venstre 3,9% av stemmene i 2009. http://no.wikipedia....e#Valghistorikk Blir å kaste stemmen ut av vinduet Endret 5. april 2011 av Error Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Om alle som er imot DLD stemmer venstre så utgjør nok det en forskjell. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva er det norske ordet for subject (brukt i mail) ? Emne? Evt. emnefelt? I følge denne grafen hadde Venstre 3,9% av stemmene i 2009. http://no.wikipedia....e#Valghistorikk Blir å kaste stemmen ut av vinduet Den holdningen funker ikke i politikken. En må stemme på partiet som fører politikken man ønsker å se. Det skal ikke mange titalls tusen (hvis så mange) stemmer til før Venstre er over sperregrensen, og får mye mer innflytelse med èn gang. Når både AP og Høyre er uaktuelle å stemme på ved neste stortingsvalg faller jeg tilbake på Venstre. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Mener på at jeg stemte Venstre i 2009 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg har egentlig ikke satt meg godt nok inn i saken til å ha en egen mening om det. Ikke jeg heller. Dessuten kan jeg ikke tenke meg at det blir 1984 over natta, og om noen prøver seg blir det nok slått ned på rimelig fort. Jobbintervjuet gikk bra, men føler jeg gnei meg i skjegget hele tiden. Brukte flere minutter bare på å snakke om moderatorrollen også, ganske morsomt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Jobbintervjuet gikk bra, men føler jeg gnei meg i skjegget hele tiden. Prøv å lat som du har begynt å gro skjegg, tsk tsk. Gratulerer forresten Fikk aldri helt med meg hvilken jobb det var, gidder du å "gjenta"? Endret 5. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå