AltF4 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Lol wut? Men drit i det, jeg har så orden at jeg fant det med en gang jeg kom på hvor jeg skulle lete 83 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Du må vel ta kontakt med den skolen du gikk på for å få ny utskrift av vitnemålet. Tror jeg. Den som leter finner. Endret 4. april 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Type videregående? I så fall er det fylket som har overoppsyn, du kan prate med utdanningskontoret i det aktuelle fylket. De skal ha fått oversendt vitnemål fra skolen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Lang prosess, glad jeg har orden i sysakene. Ikke at det skrivet der er verdt særlig mer enn papiret det er skrevet på. Faen jeg kunne godt ha tenkt meg å ha vært mer som Errorizer når jeg gikk på videregående. Skal på jobbintervju på jobben i morgen, er en ledig 50% fast stilling og en drøss med små tremåneders-vikariater som har blitt lyst ut. Selv om jeg vet at ei på jobben har søkt - og følgelig kommer til å få den faste stillingen - fikk jeg høre i dag at det allerede, før intervjurunden er påbegynt, er bestemt på sjefens kontor. Blir det spørsmål om det kommer jeg til å nevne det, og jeg kommer til å si akkurat hva jeg mener. Det blir ikke snakk om noe helvetes bråk, men jeg skal i hvert fall ikke legge noe i mellom. Jaja. Flytte til Drammen med Gal_ape til Camelo del Madre? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hvorfor er det så lett å varme mat i mikro'n, men så jævli ork å hente den? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 A Gamer's Dilemma, by Nubbiz. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Har kuttet ut msn helt, og gått over til face-chatten istedet. Men det er vel nesten det eneste jeg bruker face til. I denne sammenheng: Aller Siste Ordet Facebook privat Gruppe anyone?! Man kan nemlig ha gruppechat i sånne. Jeg går jo aldri på ASO på msn siden jeg synes den blant annet er litt irriterende å bruke... Ny ASO? I'm in. www.facebook.com/craxdm Legg meg til i den Endret 4. april 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Jeg var blant de heldige få som ble invitert fra starten av. You guys go ahead and find me €8 New York Crysis 2 vs real life Endret 4. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Kan man bare poste linken til profilen sin, og så blir man invitert? http://www.facebook.com/gorm.osborg Ja. Jeg må riktignok legge deg til på vennelista mi først, hvis du ikke spør noen fra innlegg som du allerede har på vennelista om å legge deg til. Endret 4. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=n5Asg5ww_Iw&feature=player_embedded#at=58 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Endret 4. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Kan man bare poste linken til profilen sin, og så blir man invitert? http://www.facebook.com/gorm.osborg Ja. Jeg må riktignok legge deg til på vennelista mi først, hvis du ikke spør noen fra innlegg som du allerede har på vennelista om å legge deg til. Actionfylt profilbilde du har Edit: Det ble god norsk gitt Endret 4. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Er det ikke det fotoentusiastene sier når man gjør noe unikt med bildet sitt? Endret 4. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå