Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, når jeg ser reaksjonene her føler jeg meg litt slem. Det var desverre bare en aprilspøk. Har ikke fått noe utgiver, og boken er bare nesten halveis. :innocent:

Aprilspøk som går på bekostning av seg selv, det er det bare RoR som finner på. Vel, jeg kan meddele at jeg gikk rett på, og du er dermed den eneste som har lurt meg i dag

Ja, det er jo så slemt å la det gå på bekostning av andre. :p Hehe, nice, da var jo spøken en suksess. ^_^

Lenke til kommentar

Mass Effect 3 til vinter'n?

Skyrim. Altfor lenge til, men fortsatt.

De to jeg gleder meg mest til i år med the Witcher 2 på en sterk tredjeplass, men er en stund til de kommer :p

Infamous 2, hvis du legger godviljen til og teller det som RPG. L.A. Noire er jo et "open-world"-spill, noe som RPG fans pleier å like, så det kan jo også være verdt å sjekke ut selv om det er en annen sjanger.

L.A. Noire skal jeg spille når det kommer, så får vi se hvordan det er. Likte ikke Infamous 1 så vet ikke om jeg gidder å prøve toeren O.o

Also, God morgen :]

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Skype plipper og plopper i ett sett, og de siste 3 timene (det er ingen overdrivelse!) har folk diskutert hvem som var fulle på en fest i går, og hvem som ikke var det. Lurer litt på om jeg skal bryte inn og delta i samtalen for den sosiale delen, men jeg står over tror jeg.

Hvorfor skal alltid alle snakke så mye om fester etterpå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...