Error Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Infamous 2, hvis du legger godviljen til og teller det som RPG. L.A. Noire er jo et "open-world"-spill, noe som RPG fans pleier å like, så det kan jo også være verdt å sjekke ut selv om det er en annen sjanger. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Huff, når jeg ser reaksjonene her føler jeg meg litt slem. Det var desverre bare en aprilspøk. Har ikke fått noe utgiver, og boken er bare nesten halveis. Aprilspøk som går på bekostning av seg selv, det er det bare RoR som finner på. Vel, jeg kan meddele at jeg gikk rett på, og du er dermed den eneste som har lurt meg i dag Ja, det er jo så slemt å la det gå på bekostning av andre. Hehe, nice, da var jo spøken en suksess. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Æsj, finner ingen video av det på YouTube, men aprilspøken til Duke Nukem Forever er rimelig drøy ^_^ http://www.youtube.com/watch?v=1QlhErhDFkI&feature=player_embedded Endret 1. april 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Oooh, Fallout 3 er så latterlig gøy. 03:13 allerede Endret 2. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Mass Effect 3 til vinter'n? Skyrim. Altfor lenge til, men fortsatt. De to jeg gleder meg mest til i år med the Witcher 2 på en sterk tredjeplass, men er en stund til de kommer Infamous 2, hvis du legger godviljen til og teller det som RPG. L.A. Noire er jo et "open-world"-spill, noe som RPG fans pleier å like, så det kan jo også være verdt å sjekke ut selv om det er en annen sjanger. L.A. Noire skal jeg spille når det kommer, så får vi se hvordan det er. Likte ikke Infamous 1 så vet ikke om jeg gidder å prøve toeren O.o Also, God morgen :] Endret 2. april 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 God morgen! http://www.youtube.com/watch?v=WjPu97M3aYc Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lørdager er egentlig utrolig kjedelige. Ingenting som skjer :/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Pfft, løgn. På lørdager skjer alt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Som? EDIT: Da sitter jeg men Shift 2 i hånda. Kanskje det ikke blir en så kjedelig lørdag likevel. Endret 2. april 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Du lurte meg også RoR, gj! Hjemme fra jobb Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lørdager er da ikke så ille. Søndager er alltid værre. Gled dere til sommeren og hør på musikk. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) http://mashable.com/2011/04/01/rebecca-black-funny-or-die/ Å herre xD! http://www.funnyordie.com/videos/4da6862224/sunday-comes-afterwards-starring-rebecca-black?rel=player Å HERRE XD! Endret 2. april 2011 av gormbah Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, bra funn! Fantastisk. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Amazin! Rebekka er best da! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har alltid vært stor fan av henne :rolleyes: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Likte henne bedre når hun ikke var så mainstream jeg da. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skype plipper og plopper i ett sett, og de siste 3 timene (det er ingen overdrivelse!) har folk diskutert hvem som var fulle på en fest i går, og hvem som ikke var det. Lurer litt på om jeg skal bryte inn og delta i samtalen for den sosiale delen, men jeg står over tror jeg. Hvorfor skal alltid alle snakke så mye om fester etterpå Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg liker henne. Å hate henne er altfor mainstream. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Mainstream er så jævlig populært ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå