Lakus Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Genialt, Rider. Jeg kjøper med en gang. Internet love man, feels good. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Awesome Ruben, gratulerer så mye! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, har dere vært inne på Hardware.no i dag? Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Da hadde man plutselig fått utgiver til den snart ferdige boken min. Wow, det betyr jo at du faktisk har såpass med talent at du kan skrive en roman. Det er nokså unikt! Gratulerer Edit: Jeg regner med at utgiveren lager "Collector's Edition" som sendes ut til samtlige forummedlemmer Endret 1. april 2011 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da hadde man plutselig fått utgiver til den snart ferdige boken min. Wow, gratulerer! Ante ikke at du hadde kommet så langt! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, har dere vært inne på Hardware.no i dag? Morsom den. Den beste aprilspøken jeg har sett i dag må være Destructoid sin. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da hadde man plutselig fått utgiver til den snart ferdige boken min. Gratulerer! Gratulerer med dagen Vaenas! God helg! Da var det middag, pizza. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Haha, har dere vært inne på Hardware.no i dag? Morsom den. Den beste aprilspøken jeg har sett i dag må være Destructoid sin. Destructoid var definitivt dagens beste Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Huff, når jeg ser reaksjonene her føler jeg meg litt slem. Det var desverre bare en aprilspøk. Har ikke fått noe utgiver, og boken er bare nesten halveis. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da var du nesten mer slem mot deg selv RoR xD Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Da hadde man plutselig fått utgiver til den snart ferdige boken min. Yaaay. Huff, når jeg ser reaksjonene her føler jeg meg litt slem. Det var desverre bare en aprilspøk. Har ikke fått noe utgiver, og boken er bare nesten halveis. Oooh. Jeg vil lese boka di! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 RoR da... Ikke vær så slem da. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som vet når hvilke neste store rollespill som kommer snart? Er jo ikke lenge igjen til the Witcher 2, men er det andre? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Mass Effect 3 til vinter'n? Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Huff, når jeg ser reaksjonene her føler jeg meg litt slem. Det var desverre bare en aprilspøk. Har ikke fått noe utgiver, og boken er bare nesten halveis. Aprilspøk som går på bekostning av seg selv, det er det bare RoR som finner på. Vel, jeg kan meddele at jeg gikk rett på, og du er dermed den eneste som har lurt meg i dag Endelig ferdig med labrapport om radonmåling. Klokka mi er tydeligvis litt feil i forhold til klokken på læringsplattformen som vi bruker, og jeg leverte derfor ett minutt etter tidsfrist. Noe irriterende, men satser på at læreren ikke bryr seg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Himmel, jeg har en mappe med 2046 usorterte bilder. Må få sortert de til de mappene de skal ligge i. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Nei. Det er bilder jeg skal ta vare på. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Noen som vet når hvilke neste store rollespill som kommer snart? Er jo ikke lenge igjen til the Witcher 2, men er det andre? Skyrim. Altfor lenge til, men fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå