Vaenas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja. Kjører en destroyer og fiendene klarer ikke engang å skyte på meg før de dør haha! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Tror jeg setter oppgaven på vent en times tid, men ender sikkert opp med Charmed (Piper eller Prue) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Ja. Kjører en destroyer og fiendene klarer ikke engang å skyte på meg før de dør haha! Har akkurat starta med eve jeg men driver bare å bytter på hva jeg trener:) har enda ikke satt meg ordentlig inn i det. skulle gjøre det denne uka men har jobba så har ikke hatt tid til det enda:-) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jaja sånn er det. Men Eve er nok det beste Mmo'et jeg noensinne har spilt. Var mer krevende dette enn alt annet, og derfor bedre Men hva er du? Jeg er minimatar. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm litt usikker faktisk:-) hehe er helt grønn på den:-) skal ta for meg spillet ordentlig på fredag tenkte jeg Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det bør du Kontakt meg ingame som V'aenas Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det bør du Kontakt meg ingame som V'aenas I will do that:-) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sitter å hører på Be Prepared, en Løvenes Konge sang. Den er rett og slett rå http://open.spotify.com/track/2G2XDCDNBcVzGiuvjzupxp Hvordan er du som person da Ehtram, kanskje jeg kan hjelpe Da må du høre disse versjonene. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Har noen forslag i Star Wars spill på PC for en lillebror på under 10? Han liker vel sikkert bedre lasersverd enn pistoler, men det er ikke mange slike spill som han ville skjønt noe av. Men om noen har tips til enkle lasersverdspill, så si ifra Merk også at det skal spilles på en laptop som ikke er ment til spilling (Mor sin laptop). Har frem til nå funnet fram til disse som jeg kan se for meg er enkle nok til at han kan spille dem: LEGO Star Wars (Selv om han har det på Nintendo DS) Star Wars - Pod Racer (Gammelt og enkelt racingspill) Star Wars Episode 1 - The Phantom menace (Ikke sikker på om det er lett nok, men jeg spilte det på PS1 da jeg var liten) Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jedi Knight: Jedi Acadamy. Veldig bra spill jeg spilte før i tiden. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) ... hun brøt ut i total latter på spørsmålet om hun var singel. ”Nei, det er jeg ikke” sier hun og ler videre. Det skulle jo bare mangle. Passer setningen i BOLD inn her? Trenger raskt svar Endret 18. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jedi Knight: Jedi Acadamy. Veldig bra spill jeg spilte før i tiden. Tror du overvurderer en gutt på under ti år som ikke kan engelsk enda Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Å gud! For et skip, det brukte 10 skud på å nesten drepe meg. Det er sånn jeg bare gjør da, måtte stikke av for å fikse skippet, den fienden skal få svi og det bigtime! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gjett hva dette er: Min første gjetning var en deformert ostepop... Ehm...æsj, hva er det? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jedi Knight: Jedi Acadamy. Veldig bra spill jeg spilte før i tiden. Tror du overvurderer en gutt på under ti år som ikke kan engelsk enda Er et pretty straight forward game der du bare skal ta fienden og ikke noe annet spesielt. Pluss det er nesten bare lightsabers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gjett hva dette er: Kylling..? Potetgull? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Gjett hva dette er: Min første gjetning var en deformert ostepop... Ehm...æsj, hva er det? En deformet nacho chips Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Er et pretty straight forward game der du bare skal ta fienden og ikke noe annet spesielt. Pluss det er nesten bare lightsabers Ahaa. Skal ta en titt på det. Takk for tipset. We're rascals, scoundrels, villans and knaves. Drink up me 'earties, Yo Ho! We're devils and black sheep, really bad eggs! Drink up me 'earties, Yo Ho! Yo Ho, Yo Ho! A pirate's life for me. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå