Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja. Kjører en destroyer og fiendene klarer ikke engang å skyte på meg før de dør haha!

Har akkurat starta med eve jeg men driver bare å bytter på hva jeg trener:) har enda ikke satt meg ordentlig inn i det. skulle gjøre det denne uka men har jobba så har ikke hatt tid til det enda:-)

Lenke til kommentar

Har noen forslag i Star Wars spill på PC for en lillebror på under 10? Han liker vel sikkert bedre lasersverd enn pistoler, men det er ikke mange slike spill som han ville skjønt noe av. Men om noen har tips til enkle lasersverdspill, så si ifra :p Merk også at det skal spilles på en laptop som ikke er ment til spilling (Mor sin laptop).

 

Har frem til nå funnet fram til disse som jeg kan se for meg er enkle nok til at han kan spille dem:

LEGO Star Wars (Selv om han har det på Nintendo DS)

Star Wars - Pod Racer (Gammelt og enkelt racingspill)

Star Wars Episode 1 - The Phantom menace (Ikke sikker på om det er lett nok, men jeg spilte det på PS1 da jeg var liten)

Lenke til kommentar
... hun brøt ut i total latter på spørsmålet om hun var singel. ”Nei, det er jeg ikke” sier hun og ler videre. Det skulle jo bare mangle.

 

Passer setningen i BOLD inn her?

 

Trenger raskt svar :p

Endret av JanFr (StabakJF)
Lenke til kommentar
Jedi Knight: Jedi Acadamy.

 

Veldig bra spill jeg spilte før i tiden. :)

Tror du overvurderer en gutt på under ti år som ikke kan engelsk enda ;)

 

Er et pretty straight forward game der du bare skal ta fienden og ikke noe annet spesielt. Pluss det er nesten bare lightsabers :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...