Error Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 http://www.blimedaf.no/#/premien/ Kuleste premie i en konkurranse jeg har sett på lenge. Hvis jeg bare hadde vært ingeniør Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Sunny and Magic! Fuck yeah! Har kjøpt meg noen seriøse solbriller, så nå kan jeg kjøre bil uten å gråte blod. Setter ny rekord snart med jobb dager på rad. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 http://www.blimedaf.no/#/premien/ Kuleste premie i en konkurranse jeg har sett på lenge. Hvis jeg bare hadde vært ingeniør Enig. Å dra til rommet er den store drømmen jeg har her i livet, og kunne vurdert en ingeniørutdannelse bare for å delta i en slik konkurranse. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jeg faila ganske stort nå. Skulle ha kveldsmat og lagde meg en omelett. Den smakte helt greit, men ikke det altfor store. Så finner jeg ut rett etterpå at Mamma nettopp har bakt brød Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 "AltF4 in my mind" ^_^ Også først og greier. Sier litt om hvem Cloudemyx liker best, hæ?? Ser ikke helt behovet for å farte rundt i Dead Space, men jeg har tenkt mye på hvordan det hadde vært å leve når man virkelig har begynt med utforskningen av rommet. Om det kan bli kolonisering, vennskap med andre arter og om det blir himmel eller helvete. Ett av de tingene som plager meg mest av å leve akkurat nå. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 (endret) Tok de jeg husket og jeg husket deg først. ^_^ Det er tomatpure...Selvom det muligens kan se ut som noe annet. :wacko: Søndager er kjedelige. Endret 27. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Correct, "Friday" is also a commentary on drug use in the 1960's.? "Gotta have my bowl" is a thinly veiled reference to marijuana. "My friend on my right" is a reference to the conservative propaganda oppression of counterculture cannabis, which sadly is just as effective today as the failure of Prop 19 in California shows us. "Partying, partying, yeah" seems optimistic, but is actually ironic; Dylan's concession that perhaps drug use was destroying young minds of his generation Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg er trøtt som bare det, men jeg får ikke sove. Operasjon "snu døgnet" gikk i dass. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Snu døgnet? Why would you do such a thing? D: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Er den Bob Dylan-låta virkelig? Jeg har aldri sjekket det opp, men egentlig gått utifra at det er noe han kom med i etterkant eller noe. Syns liksom det er så få som påpeker at det er en coverlåt hun fremfører. Folk nøler jo ikke akkurat med å slenge dritt om den uansett mener jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Der traff du spikeren på hodet Gal_apegos. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Fått dilla på ragecomics, så yeah! Endret 28. mars 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) Snurreleif make the old days good. NÅ føler jeg meg gammel nå.. Edit: Syk... i dag... igjen... blærgh.. Endret 28. mars 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 (endret) @Snurreleif: Vi skal spille l4d i kveld. Bare for å ha det sagt. :3 Endret 28. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 "Dårlig bruk av quote-funksjonen skal unngås. Generelt sett skal man kun quote den delen av innlegget/innleggene man svarer på. Om innlegget man svarer på er veldig langt, skal man ikke quote det. Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget, og man ikke svarer på noen spesifikke deler av det." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå