Snurreleif Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Charger i L4D2 = bugga.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Det føles litt skittent når ei jente prøver å tenne deg rett foran kompisen din. Dagens erfaring. Takk for det og god natt Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Ja bensin er ikke alltid like rent. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 24. mars 2011 Del Skrevet 24. mars 2011 Jeg er så morsom om natta at det nesten er skummelt. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Det føles litt skittent når ei jente prøver å tenne deg rett foran kompisen din. Dagens erfaring. Takk for det og god natt Ved å gi henne litt ekstra penger eller kjøpe noe dyrt i baren får du henne på et eget lite avlukke, just saying. Endret 25. mars 2011 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Da var norsktentamen overstått, og jeg tror det faktisk gikk ganske bra, til tross for idiotiske oppgaver. Kommer nok uansett til å skrive en klage og levere til rektor (med tanke på oppgavene), men det blir i så fall gjort på mandag. Nå er det helg! Endret 25. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Det føles litt skittent når ei jente prøver å tenne deg rett foran kompisen din. Dagens erfaring. Takk for det og god natt Da håper jeg virkelig kompisen din gir deg en stjerne eller to i boka for å klare å fremprovosere en slik handling! Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Sånn "out of the blue". Betaler man VAT på steam? Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Tror det er inkludert i prisen du betaler på Steam ja! "The European Union VAT ( “VAT ”) tax amounts collected by Valve reflect VAT due on the value of any Software or Subscription as well as import VAT collected which is to be paid to the tax authorities for the importation of Merchandise." Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Så vi som ikke har VAT må likevel betale for det? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Vi har vel VAT på steam i stedet for norsk moms har vi ikke? Husker det var en lang diskusjon om dette en stund tilbake. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ja, vi har alltid betalt VAT fordi det er bakt inn i prisen. Helg! Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Vi har vel VAT på steam i stedet for norsk moms har vi ikke? Husker det var en lang diskusjon om dette en stund tilbake. I Norge har vi ikke moms på kjøp av digitale tjenester (som spill, film, musikk osv). Ikke før i juli i alle fall Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Ikke har vi euro heller, but hey. Har alltid betalt VAT på Steam, er bare sånn det er. Kan ikke si det plager meg mye når jeg kjøper spill til femtilappen der uansett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Fy faen for en møkkadag! Startet på jobb i dag tidlig med for lite å gjøre. Det resulterer i masse dødtid, også kjent som dritjævligkjedeligogunyttig-tid. Litt lengre ut på dagen får vi dumpet 200 meter med lister i fanget med beskjed om å grunne hele bunten to ganger. I fuck your face slowly with a jackhammer. Bitch. DERETTER får vi vite at rørleggeren hadde dratt avgårde med nøkkelen til huset vi jobber i og vi måtte vente på han i en rund evighet etter vi egentlig var ferdige. I den nye perioden med dritjævligkjedeligogunyttig-tid fikk jeg grunn til å tro at jenta jeg for tiden smører min fettete sjarm over fremdeles holdt på med eksen sin. Og nei, jeg er rasjonell nok til å vite forskjell på sjalusi og tekst sort på hvitt. I FUCK YOUR FACE VIOLENTLY WITH A BLUNT FUCKING DEATH STAR! Og etter det igjen hjalp jeg en kompis med å få bilen hans i gang igjen etter vinteren. Noe som utviklet seg til at jeg og to andre dyttet en bil på 1,5 tonn opp flere høydemeter enn jeg kan se rett opp mot himmelen. Jeg var da på et aggresjonsnivå som tilsvarer solas enorme energinivå relativt sett i forhold til en isbit på under 0,1mm3. Iskaldt var det også og dytte bil i to timer. Når jeg nå kom hjem ringte da denne jenta meg og jeg fortalte at jeg ikke orker å fortsette om hun holder på med han. Enden på historien er at jeg planter en metaforisk knyttneve i mitt mentale bilde av han. Hun vil ha MOI. Diggedidigg, og dagen var reddet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå