AltF4 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Trenger du mikrofon for å sove? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Kjører working man hero for tiden :S Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Skal endelig på jobb i morgen selv! Syns det er utrolig digg å jobbe når jeg ikke vet hva fremtiden bringer. Det innebærer forøvrig at jeg legger meg til folkelig tid, noe jeg ikke har greid i fag heller. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Gratulerer med dagen til Flosshatt, hvis du fortsatt frekventerer SO Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Grattiss me daaaan For sent for meg til L4D2 merker jeg, og for lenge siden sist : d *leter etter flere unnskyldninger* Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jau, gratla! Stå opp mine små reker. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Oppe nå. Blir gjerne med på en runde eller to Snurris! Oppe nå. Blir gjerne med på en runde eller to Snurris! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Gratulerer med dagen Flosshatt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Oppe nå. Blir gjerne med på en runde eller to Snurris! Oppe nå. Blir gjerne med på en runde eller to Snurris! Er ledig i dag etter kvart over et (kort dag på jobb ftw). Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg er klar i sjutiden, så du trenger ikke stresse for min del Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg må varme opp og en tur innom sykehuset uansett Lenke til kommentar
Error Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Sakset fra snowdog eller 4chan-tråden på diskusjon: Fun fun fun Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Jeg er klar i sjutiden, så du trenger ikke stresse for min del Jeg hiver meg med. edit: Snøstorm i Tromsø, med min uflaks blir vel sandnessundbroen stengt og jeg kommer meg ikke hjem før sent på kvelden. >_> Endret 23. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Herre jemeni. Vi ser en kvasi-realistisk kortfilm som handler om en dysfunksjonell familie hvor ungen får seg en robot-kompis i julegave. Naturlig nok går alt til helvete, familien er jo skada.. Ei jente begynte til og med å grine når gutten var slem mot roboten. Hvordan skal det gå når man føler medfølelse for en robot, som på toppen av alt er CG? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 De har allerede robotleker osv med dyretrekk som interagerer med gamle folk og barn i japan . Vel angående gamle folk så har det i alle fall blitt gjort forsøk. Det skal ikke så mye til å skape bånd med noe livløst ;p Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 edit: Snøstorm i Tromsø, med min uflaks blir vel sandnessundbroen stengt og jeg kommer meg ikke hjem før sent på kvelden. >_> Ja huff, og typisk nok er dette dagen jeg må ut for å gjøre diverse ting. Brrrrr, glad jeg er inne i den varme koselige stua igjen nå. Så jo ikke en meter foran meg ute, og så ut som den avskyelige snømannen da jeg kom inn døra her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Jeg er klar i sjutiden, så du trenger ikke stresse for min del Jeg hiver meg med. edit: Snøstorm i Tromsø, med min uflaks blir vel sandnessundbroen stengt og jeg kommer meg ikke hjem før sent på kvelden. >_> Snøen virker å trekke seg tilbake her i øst iallefall, og glad er jeg for det.. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Takk for gratulasjonane, "lurker" fortsatt rundt her Er nettopp kommet inn etter å ha vore ute i bilen med fattern og gått gjennom litt "basic" stuff All snøen har heldigvis regna vekk her på vestlandet, men alle elvane her flommer over, så eg trur snart eg foretrakk snøen Endret 23. mars 2011 av Flosshatt Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 Lest på facebook; "Vår i Tromsø=Trenger ikke skru på lyset på snefreser'n før etter barne-tv. " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå