Error Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Mange gram var det aaaaa? Nok til å drepe en normal mann, men AltF4 er annerledes. Annerledes konstitusjon, annerledes hjerne, annerledes hjerte. Han har tigerblod, gutt. Det å dø er for tapere, det å dø er for amatører. Edit: Mozilla 4 ftw o.O Endret 22. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Haha, det der er jeg nødt til å sitere. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det mulig å flytte på knappene i Mozilla 4? Skulle hatt knappene refresh og home et annet sted. Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Prøv firefox > instillinger > verktøylinjeutseende (burde kanskje installert på engelsk..) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tror ikke det gikk. De knappene jeg skulle hatt flyttet lå ikke der. Hadde det bare vært mulig å fikse det sånn at en av knappene på MX518 var refresh-knapp. Går det ann med det SetPointprogrammet? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tror ikke det gikk. De knappene jeg skulle hatt flyttet lå ikke der. Hadde det bare vært mulig å fikse det sånn at en av knappene på MX518 var refresh-knapp. Går det ann med det SetPointprogrammet? Nei, dessverre. Har ikke Firefox gestures i likhet med Opera? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Tror ikke det gikk. De knappene jeg skulle hatt flyttet lå ikke der. Hadde det bare vært mulig å fikse det sånn at en av knappene på MX518 var refresh-knapp. Går det ann med det SetPointprogrammet? Burde være mulig å binde en knapp til F5, eller hvilken tast Firefox bruker for å laste på nytt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Om det hadde gått ann hadde det blitt lettere. Med mindre det blir mulighet til å flytte på de. Den er jo så ny enda, så det kommer vel etterhvert. Jeg liker FF så godt og har ikke lyst til å flytte over til Opera. Endret 22. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Er det mulig å flytte på knappene i Mozilla 4? Skulle hatt knappene refresh og home et annet sted. Det finnes kanskje noen "classic" firefox temaer du kan laste ned etc? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Jeg lastet ned et tema her for litt siden, men da kunne jeg ikke ha sånn persona bilde. Får vel bare venne meg til det eller kikke på det Setpoint programmet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Snurreleif, du har en arbeidskollega av meg på steam, internett er jammen ikke stort. Og hvem er så det? Anshus. Hvor har jeg han fra? : C Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Det aner virkelig ikke jeg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Mest sannsynlig. Spiller du det ofte forresten? Du må gjerne adde meg på steam forresten, jeg går under navnet 'chris', du finner meg i vennelista til Anshus. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Når det er folk å spille med iaf, har bare 2eren på Steam dog. Heter Snurreleif på steam også, så er bare å adde meg. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Spiller bare 2'eren jeg uansett. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH. Det der blir som den edderkopp-historien til Laland all over again. Endret 22. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Edderkopphistorien til Laland? Enten så har jeg ikke hørt den, eller så har jeg det og fortrengt den. Hater edderkopper. Fikk til å fikse en F5 knapp på musa! Yay! Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 (endret) Spiller Shogun 2 på hard, og campaign er jo søren meg umulig. Starter med å ta over to byer til en dude som ligger rett under meg (og som har kastet alle unitsene sine mot en fiende), og tar de over uten reelle tap. Turen etter blir jeg erklært krig på av to forskjellige gigantiske klaner som moser inn i territoriet mitt. Jeg vinner så vidt den første kampen (han hadde nesten dobbelt så mange units som meg, men defense i castle osv er sweet) og så kommer det enda flere på. Mehh Ellers burde jeg vel egentlig legge meg, og jeg får ikke til mikrofonen å virke Endret 22. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå