Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sittet og klødd meg i hodet og ikke hatt lyst til å skrive kåseri i flere timer tok jeg meg på tak. 50 minutter med ekspresskriving, i overkant mange punchlines og enkelte tilfeller av litt kronglete setningsoppbyggning er jeg ferdig. 60 sekunder for sen innlevering regner jeg med at læreren ikke bryr seg om

Edit: Og en ting til, jeg vet at det ikke er lov til å reklamere for egne tråder, men satser på at dette er et spesialtilfelle:

Moderatorer får ikke lov til å åpne skjul-taggen

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Endret av AltF4
Hva? Jeg er uskyldig.
Lenke til kommentar

@Errorizer: Jeg ser ikke helt problemet med å tillate folk å snakke om egne tråder. Ikke før hele SO1 er et møljeknull av lenker uten egentlig noe prat i hvert fall.

@Crax: Tenk på alt det deilige du kan gjøre nå som du er våken! Har jobbet hverken i dag eller i går, sto allikevel opp klokka 7 (ok, det var ikke helt frivillig) i går og halv 9 i dag. Deilig.

Ah, balle. Brukernavnet AltF4 var opptatt hos Pressfire.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Men igjen legger du deg kl 2300 sharp, og med tanke på at man optimalt skal ha 8 timer søvn for å bli skikkelig uthvilt går det på mange måter opp i opp!

Helt enig, forresten, selv om jeg har funnet ut at det er fantastisk deilig å legge seg midt på dagen på en søndag.

Lenke til kommentar

@Crax: Tenk på alt det deilige du kan gjøre nå som du er våken! Har jobbet hverken i dag eller i går, sto allikevel opp klokka 7 (ok, det var ikke helt frivillig) i går og halv 9 i dag. Deilig.

Problemet var at da var jeg allerede på skolen. Ingenting å gjøre der. Den kom forresten en melding fra læreren en time etter den økta var ferdig -.-*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...