Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Argh, dreit meg ut på søknadsfristen til høyksolen. Hadde uansett ikke fått plass, men er enkelte her hjemme som (forstålig nok på mange måter) ønsker at jeg søker uansett selv om jeg mangler arbeidsårene jeg trenger når jeg ikke har generell studiekompetanse hadde det uansett sett bra ut med en søknad. Det kommer til å bli en jævlig ræva kveld.

Lenke til kommentar

Argh, dreit meg ut på søknadsfristen til høyksolen. Hadde uansett ikke fått plass, men er enkelte her hjemme som (forstålig nok på mange måter) ønsker at jeg søker uansett selv om jeg mangler arbeidsårene jeg trenger når jeg ikke har generell studiekompetanse hadde det uansett sett bra ut med en søknad. Det kommer til å bli en jævlig ræva kveld.

Pffffff ta det til neste år! Mora mi etterutdanna seg når hu nærma seg 50, så du trenger vel egentlig ikke stresse!

Lenke til kommentar

Var ikke søknadsfristen første mars eller noe?

15. april var datoen jeg så først, men den er bare for ordinære søkere. 1. mars var datoen for blant annet søkere med realkompetanse.

Pffffff ta det til neste år! Mora mi etterutdanna seg når hu nærma seg 50, så du trenger vel egentlig ikke stresse!

Si det her i huset.

Lenke til kommentar

Jeg har reinstallert PC'en og lagt inn win7. Før jeg gjorde det slettet jeg alle partisjonene og la den ledige plassen på C:. Nå skal jeg dele partisjonene opp igjen, men disk managment nekter å redusere C: til mindre enn 188gb. Jeg trenger max 60gb plass på C:, så hvordan får jeg gjort det?

Lenke til kommentar

Jeg har reinstallert PC'en og lagt inn win7. Før jeg gjorde det slettet jeg alle partisjonene og la den ledige plassen på C:. Nå skal jeg dele partisjonene opp igjen, men disk managment nekter å redusere C: til mindre enn 188gb. Jeg trenger max 60gb plass på C:, så hvordan får jeg gjort det?

Kakespade.

Lenke til kommentar

Først en grei sum feriepenger, ny leilighet, Hovefestialen og så en uke i nordnorge. Sommeren ser hittil ut til å bli en av de bedre på noen år. Men noen Spaniatur får jeg ikke presset inn i år. Likevel, der har du min plan for sommeren.

Tja, og elelrs kan du jo prøve å starte innstallasjonene på nytt. Windows har monget seg litt for meg noen ganger under innstallasjon, men det går greit etter et nytt forsøk. Og om det ikke hjelper er det alltid jeg som har overdrevet mine kunnskaper om oppsettet til Windows-innstalleren og oversett noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...