psyched Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Tilbake fra jobb Nå skal jeg vere hjem i 1 og 1/2 time, så skal jeg til en kompis og mekke PC. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jepp! Herlig seigt med masse trøkk. Stemmer det, Oh no! Not you again (tror jeg det var) er herlig. Jepp. Men den bryter litt med formen i og med at den er såpass kjapp The Heavy er forøvrig det første, og hittil eneste (så vidt jeg vet) bandet, som har fått David Letterman til å be om mer! http://www.youtube.com/watch?v=Ds3yl7YjVyM Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Live iallefall, jeg vet at Letterman er en stor fan av Foo Fighters. Jepp. Men den bryter litt med formen i og med at den er såpass kjapp Men det behøver da ikke å være negativt? Blir litt sånn; "hva faen var det og hvor kom det fra?" før det fortsetter i sedvanlig vis, jeg liker det! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Nei for all del, det er ikke negativt, jeg bare liker det seige bedre hehe. Vokalisten har en jævlig rå stemme, elsker den. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jepp, det seige er for all del det beste. Er for få "Mørkhudete" innen rock/metall som synger, Killswitch Engage vokalisten er jo ikke så ille heller, eller som han påstår en lytter sa til han "you're quite good for a black guy". Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hva spiste du Error? Mye rart. NOMA står for nordisk mat, og greia er at det kun skal brukes nordiske ingredienser (ingen sitron f.eks). Det skal også sies at selv om alle rettene ikke i grunn høres så spektakulære ut så var de helt fantastisk tilberedt og presentert på de utroligste måter med rare ingredienser osv. Jeg lar deg oversette til norsk fra dansk Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Knækbrød med enebær og gran Mos og Karl Johan svampe Småkage med kogt spæk og solbær Stenbiderrogn og rygeost, rugbrød og kyllingeskind Læder af havtorn og hybenrose Radiser, jord og urteemulsion Syltet og røget vagtelæg Ristet brød og vilde urter, eddike og røget torskerogn Porre og tang 'Knivmusling og peberrod Selleri og trøfler fra Gotland Syltede grøntsager og marv Braiseret Gris og æble Mousse og havesyre Valnød og brombær - og noe sjokoladegreier til kaffen på slutten. Var også brød på bordet hele tiden, som sto i stil til resten av maten. Og hvor mye kosta middagen? Så tilfeldigvis en ganske interessant dokumentar om restauranten og mannen bak den, dagen før. Matmenyen over + vinmeny + 10% tips + vann = 2600 DKK per pers. Jeg drakk ikke vin, men hadde en såkalt juicemeny (7 forskjellige "juicer") så det ble litt minde på meg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) I helvete. Betalte du dette gildet selv? Nintendo leverer 3DS så mye bedre enn postvesenet! Endret 19. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Det hørtes flott ut Error. Jeg er alene hjemme, så da blir det kylling og ris i dag også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Haha noen som så værmeldinga på NRK? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Haha noen som så værmeldinga på NRK? Hva med den? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Han nyhetsleseren presenterte værmeldingen med den sedvanlige "og nå været". Og så legger han til "hvor vi får se at eplet ikke faller langt fra stammen" og der sto sønnen til Kristen Gislefoss og meldte været. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) I helvete. Betalte du dette gildet selv? Nintendo leverer 3DS så mye bedre enn postvesenet! Jeg tror kanskje at det ville blitt litt negativ furore hvis en lik leveranse hadde skjedd i Norge edit: tror nok jeg vil prøve å spise der i løpet av livet en gang også Endret 19. mars 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Så ufattelig kult at Old Spice fyren jobber på Buy More i Chuck sesong 4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) I helvete. Betalte du dette gildet selv? Nei, foreldrene punger ut. Til mitt forsvar så er jeg fullt klar over at jeg er ekstremt heldig og privilgert som lever i en familie som har såpass god økonomi at de kan gjøre ting som dette. Selv om det høres litt overfladisk og veldig "jeg er politisk riktig" ut på nett så mener jeg det virkelig Ikke som pappaguttene fra beste vestkant med andre ord. I dag klaffet det også ganske godt med mat. Vi hadde et mye mer avslappet forhold til hvor vi skulle spise, og hadde ikke gjort like mye research. I lunsjen ramlet vi inn på første og beste (som så koselig ut riktignok) og det viste seg at de var veldig flinke på dansk "smørrebrød". Servitøren var tilfeldigvis også en veldig søt islandsk jente, så det var mer eller mindre perfekt med andre ord Stedet vi spiste middag på hadde vi fått anbefalt (Paté Pate, bestill bord der neste gang du er i København!) og det var overraskende bra. Det tok helt latterlig lang tid før maten kom (2 timer!!) men servitørene var hyggelige, lokalet var stappings og folk sto i kø for å komme inn og atmosfæren var generelt veldig bra. I tillegg til at maten smakte godt selvfølgelig. Ellers har vi vandret litt rundt i byen i dag, og slappet litt av på hotellet. Jeg tok en taxi hjem nå, men foreldrene mine og de andre vi er her med sitter fortsatt på restauranten. Nok en super dag med andre ord Det er utrolig deilig når man er på "ferie" og alt bare går som det skal Endret 19. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer med dagen Mammakamel Og hei til lurker-Ehtram Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 http://www.newgrounds.com/portal/view/564322 Mustaches... Og grattis Mammakamel. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Gratulerer med dagen Mammakamel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå