Lakus Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg lurer på om google-søket "facefucked libya" gir meg den videoen... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Øh, hvis du lurer: alshahed ahme farhan Bahrain Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Tror ikke det er så farlig jeg gitt. Apropos leekspin: http://www.youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI Endret 18. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Øh, hvis du lurer: alshahed ahme farhan Bahrain Ooooooh snap! Trodde slike greier kjapt ble sensurert fra youtube jeg O_o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yfB_sT3mHHo Kjøpte hele plata på iTunes i dag, ferdig nedlastet når jeg skulle gå til bussen på vei hjem fra jobb. <3 Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Er i København, og vi har spist middag på NOMA (kåret til verdens beste restaurant i fjor). Vi var vel 15 stykker totalt. Det er definitivt den beste maten jeg noen gang har spist, woot woot. Vi startet å spise klokka syv og var ferdige ved midnatt Og angående kaffe. Det å si at man ikke liker kaffe er som å si at man ikke liker fisk, helt idiotisk med andre ord. Smaken kommer helt an på råvarer og hvordan du forbereder det Endret 19. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hva spiste du Error? Jeg var den som lagde middag i dag. Kylling og ris. Nå skal jeg sove høre musikk. Endret 19. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Og hvor mye kosta middagen? Så tilfeldigvis en ganske interessant dokumentar om restauranten og mannen bak den, dagen før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Stå opp nå latsabber! Skal ut på harry-handel jeg nå. Til og med funnet solbrillene mine! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Er våken, jeg. \o_ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Hvis jeg hadde hatt noe viktig å gjøre i dag hadde jeg stått opp tidlig selv. Godt å endelig sove lengre enn til 0730. edit: Det er ikke noen her som er råflinke på nettverk vel? Jeg har problemer med at streaming-tjenester som youtube, gametrailers og spotify sliter noe helt sinnsykt med å levere - selv om jeg får 36mbps ned og 6,5mbps opp. (mot en server som står i jessheim, riktig nok). Endret 19. mars 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Jeg har nesten ikke sovet. -.- Ingen planer om å gå i bursdag i dag. Endret 19. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=yfB_sT3mHHo Kjøpte hele plata på iTunes i dag, ferdig nedlastet når jeg skulle gå til bussen på vei hjem fra jobb. <3 Resultat av Batman-traileren? ^_¨ Kjæresten har forøvrig gått på samme college som de gutta, ikke til samme tid desverre men... det er jo LITT stilig! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Stemmer det Snurris! Ganske kul plate. Deilig å oppdage nye band og ny musikk. Trøtt som juling, men fornøyd med dagens fangst! Øl og godteri ^_^ Endret 19. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Ho dærre i rosa til venstre i "Fryday" videon. <<the producers told me to be silly and weird>>. Altså er hele videon trolling ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Stemmer det Snurris! Ganske kul plate. Deilig å oppdage nye band og ny musikk. Trøtt som juling, men fornøyd med dagens fangst! Øl og godteri ^_^ Måtte skaffe meg albumet selv, mye snacks der! http://www.youtube.com/watch?v=BsEfiimowPM&feature=relmfu Barn blir gale av spill ftw. Endret 19. mars 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 (endret) Ho dærre i rosa til venstre i "Fryday" videon. <<the producers told me to be silly and weird>>. Altså er hele videon trolling ? Altså, at noen gir regi i en musikkvideo er jo ingen ny ting. Men hele opplegget er jo kjøpt og betalt av mora til Black, og det er ikke snakk om noen oppdagelse av talent her - bare et ønske om å bli kjendis eller noe. Og det har hun vel greid. @Snurreburre: Jepp! Herlig seigt med masse trøkk. Fin trailer forresten, jeg lo til og med. Endret 19. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Jepp! Herlig seigt med masse trøkk. Stemmer det, Oh no! Not you again (tror jeg det var) er herlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå