Cloudemyx Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Liker ikke kaffe, smaker bittert. Kaffe Latte derimot, det drikker jeg. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er jo fremdeles kaffe? hihihi Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Vanlig kaffe uten tilbehør da, det liker jeg ikke. Nå fikk jeg lyst til å se den Futuramaepisoden der Fry drikker 100 kaffekopper/elns. "coffeecoffeecoffeecoffeecoffeecoffeecoffee". Endret 18. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kjærringkaffe! Øl og hamburger <3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Jeg drakk vanlig kaffe på videregående, men smaksløkene mine gjorde opprør etterhvert, så da gikk jeg over til noe mildere. Fikk endelig søkt etter originalsangen som Røyksopp brukte litt av i So Easy. Endret 18. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Kjærringkaffe! Det slår nok ikke mocca frappe. Hot shit, det er jo bare sukker, krem, is og sjokolade med et mikroskopisk hint av kaffe. Endret 18. mars 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Burn... Kaffe.... Anyone? Det var Burn jeg lengtet etter, før Gal_ape begynte med kaffen. Noen som husker den reklamen i den kaffebaren der alle bestiller sånne superfancye kaffemiksturer og han fyren bak repeterer de i en lekende tone. Så kommer det en inn og skal ha: "En kaffe" og han fyren bak disken repeterer det og etterpå bare: Ô.Ô Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Ja, Rema 1000 var det som hadde den. Var vel forøvrig et tidlig tegn på at partysvenskene kom. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 http://www.aftenposten.no/bil/article4064015.ece 5,7 liter og bare 260 hk, i en bil fra 1995? For en håpløst elendig motor. Amerikanere har alltid vært håpløse på effekt pr liter. Husker de lanserte en sportslig coupe med 3.2 liters v6er(husker ikke hva bilen het). Den hadde 140 hk. I europa hadde den hatt 220 hk minimum. Nå er jeg antageligvis der du er, i og med at jeg har kjørt litt amerikanske biler i forskjellige sammenhenger. De fleste amerikanske biler er helt håpløse på veien, styring, bremser og understell er ofte teknologi fra 80-90 tallet. Chrysler Voyager ble produsert med bladfjærer ala T-Ford frem til 2007, og det sier ikke reint lite. Jeg ranter litt når man diskuterer amcars, fordi jeg nesten tar meg nær av hvor ræva de er. Så beklager det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Det er bare vanlig kaffe som duger Kaffe Mocha er også ganske godt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) http://www.aftenposten.no/bil/article4064015.ece 5,7 liter og bare 260 hk, i en bil fra 1995? For en håpløst elendig motor. Amerikanere har alltid vært håpløse på effekt pr liter. Husker de lanserte en sportslig coupe med 3.2 liters v6er(husker ikke hva bilen het). Den hadde 140 hk. I europa hadde den hatt 220 hk minimum. Nå er jeg antageligvis der du er, i og med at jeg har kjørt litt amerikanske biler i forskjellige sammenhenger. De fleste amerikanske biler er helt håpløse på veien, styring, bremser og understell er ofte teknologi fra 80-90 tallet. Chrysler Voyager ble produsert med bladfjærer ala T-Ford frem til 2007, og det sier ikke reint lite. Jeg ranter litt når man diskuterer amcars, fordi jeg nesten tar meg nær av hvor ræva de er. Så beklager det. Å Gud jeg elsker deg. Du kunne komme hit og diskutere litt med typen til søstera mi som mener ingen andre biler enn de fra amerika duger. Endret 18. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Og jeg skal jo med hånden på hjertet ikke kommer her og si at kaffe med sjokoladesmak/alt mulig annet enn sort kaffe er dritt, det er langt fra tilfellet. Men skal man holde seg våken i lengre perioder funker det nesten bare for meg med sterk, vanlig kaffe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Kaffe er kaffe og det drikkes fordi det er kaffe. Caffe Latte og Caffe Mocha - generelt all kaffe som starter med fancypansy "c" - er for kaffe det sjokolademelk er for kakao. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg vil ha Burn. Er vel kanskje på tide å mekke noe mat også. Åpne Chicken on a raft og Leekspin samtidig. Hører ikke den første like godt, men :wacko: Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Latte smaker SOM KAFFE BARE ANNERLEDES. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 THANK YOU!! Det er skummelt hvor godt leekspin sitter i hjernen. Til tross for at det er noen millioner år siden jeg hørte den første gang, og minst hundre tusen siden jeg hørte den sist, husker jeg fremdeles teksten som om jeg fikk den inn med morsmelken. Lang setning eguals winning. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Så nettopp et youtubeklipp fra Libya med en unge som ble lagt på et bord mens alle rundt skrek av hvor jævlig det var å se på at stort sett bare selve ansiktet av hele hodet var igjen. Jeg ble kvalm, fy faen så jævlig. Endret 18. mars 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå