Kiro Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg skal få nye ski Er ikke sesongen (nesten) over? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du er vel kokk el noe. Da er du sikkert også over 18. Jeg er 15. Hehe jeg og sprang den på skolen. Nå så tror jeg at jeg i hverfall bruker 30-35 minutter:-) Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Anmeldelse av Påskeegg By bloodofcrom at 2009-03-18 Av: Gorm aka Error Dato: 18.3.09 Foto: Gorm. (Iphone) Merke: Freia Kjøpt hos: Rimi på Nesodden Pris: 32,00 kr. Jeg setter på Supergirl av Minor Majority. For å så åpne boksen. På innsiden av pappen rundt boksen finner jeg en kort instruksjon om hvordan du skal åpne ditt Freia Påskeegg: 1. Ta først av folien på påskeegget 2. Plasser skjeen der påskeegget er merket, rundt toppen av egget. 3. Fjern toppen av egget med skjeen og...... 4. Nyt ditt påskeegg med melkekrem. Dette var ikke så vanskelig (del nummer 3 var litt vanskelig, måtte tenke kreativt og bruke munnen.) Forresten, inne i kartongen er det fire pent innpakkete påpskeegg og to plastikkskjeer. By bloodofcrom at 2009-03-18 Så kommer det store øyeblikket jeg har ventet på lenge, smakstesten. Jeg tar skjeen ned i den myke melkekremen i egget. Her må virkelig jeg sette alle mine smaksferdigheter på spill. Nøtter? Nei. Muskat? Tror ikke det. Kanskje jeg kjenner en ørliten smak av Daim? Nei, ikke det heller. Hmmm, er det søtt..? Bingo! Hvis jeg skulle beskrive påskeegget med ett ord ville det vært søtsjokk. Kanskje litt i det meste laget med sukker, men, det smaker fantastisk! Jeg nyter resten av egget, før jeg slipper ut en laang rap (til informasjon smakte denne rapen merkverdig godt!) Jeg må si at disse eggene var mektige saker ja! Konklusjon + Fin og dekorativ pakke. + God instruksjon. + God innpakning. + Mektig, dvs. varer lenge. + God smak på både melkekremen og sjokoladen. - Litt for søtt. - Dyrt. Verdt å jogge til Rimi for? Definitivt! 9/10 Endret 18. mars 2009 av Error Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Spiste to i dag Best sjåkklatt in teh vørld. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Må nesten jogge til butikken for å rettferdiggjøre den kulinariske opplevelsen påskeegg er! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Synes faktisk ikke det er for søtt, egget er helt perfekt smaksmessig! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg liker faktisk ikke de påske eggende... jeg syns dem er alt for søt. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) SLUTT! Bare pass deg du... Edit: Er til Mokko Endret 18. mars 2009 av JanFr (StabakJF) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 De er altfor søt og kvalmenes :rolleyes: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 De er altfor søt og kvalmenes :rolleyes: Akkurat! Det er det jeg og mener:-) hehe! Oi da i morra starter jeg kl halv 7 aner ikke om jeg skal døgne eller om jeg skal legge med tidlig... Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Etter jeg har fått i meg ett til kan jeg understreke at de er temmelig søte og veldig mektige. Jeg foretrekker andre sjokolader, men nå har jeg i alle fall fått prøvd denne kaloribomba (hvis du spiser alle 4 får du i deg 780 kcal, jeg skal ha i meg 2990 per dag...) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Å fy faen! Jeg oppdager at buksesmekken er åpen, men merker ikke at det av en eller annen grunn.. buler litt ut der. Drar den opp med all kraft og.. AAARGH! :o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hva heter themesangen til lord of war? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 It's name is Robert Paulson, it's name is Robert Paulson Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Mokko. Hæ?`Mener du å si at du snørte igjen snabelen med buksesmekken? Lenke til kommentar
Error Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Å fy f*** Mokko, det er en situasjon jeg helst ikke vil like å høre mer om Oww! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Kristopher Schau og Espen Thoresen Hversaagod-Takkskalduha har forlovet seg og skal gifte seg Enig med gutta jeg. Rett skal være rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå