Error Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) @Vaine: Hovedkort: P5B-V Endret 16. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Du har ikke Realtek, men ADI® AD1988A; Her har du driverne; http://www.asus.com/...cnacl00ybG4bJ7# Download->Windows 7 64 bit->Audio->Velg Mirror Avinstaller bare Realtek driverne. edit; Mens du er igang kan du likegreit bare gå igjennom listen på den siden og se om du finner chipset drivere også, for de trenger du. Oh and; Endret 16. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Du har ikke Realtek, men ADI® AD1988A; Her har du driverne; http://www.asus.com/...cnacl00ybG4bJ7# Download->Windows 7 64 bit->Audio->Velg Mirror Avinstaller bare Realtek driverne. edit; Mens du er igang kan du likegreit bare gå igjennom listen på den siden og se om du finner chipset drivere også, for de trenger du. Jeg fant faktisk ut at jeg har et eget lydkort, nemlig Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS. Jeg installerte drivere, men tror ikke det fungerte. Lyden fungerer nå, men tror jeg spiller via hovedkortet og ikke via lydkortet. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Du har ikke Realtek, men ADI® AD1988A; Her har du driverne; http://www.asus.com/...cnacl00ybG4bJ7# Download->Windows 7 64 bit->Audio->Velg Mirror Avinstaller bare Realtek driverne. edit; Mens du er igang kan du likegreit bare gå igjennom listen på den siden og se om du finner chipset drivere også, for de trenger du. Jeg fant faktisk ut at jeg har et eget lydkort, nemlig Creative SoundBlaster Audigy 2 ZS. Jeg installerte drivere, men tror ikke det fungerte. Lyden fungerer nå, men tror jeg spiller via hovedkortet og ikke via lydkortet. Se der ja, da vil du isåfall ha 2 sett med lydutganger bak PCn, har jeg rett? Sørg for at du har hodetelefonene/høyttalerne plugget i riktig utgang. Etter det trenger du bare enten gå i BIOS og manøvrere deg frem til 'Integrated Peripherals' (elns) og disable onboard lydkortet, eller bruke Device Manager og deaktivere det derfra. Endret 16. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Haha å herre. Min humor på en prikk. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) edit; Jævla 4chan. Endret 16. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Argh, lille lille forhåndsvisning til Bildr.no. Endret 16. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg tror jeg er forelsket i Sarah Walker Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Miranda Lawson? Meh, velg noen mindre åpenbare Jeg velger senga. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Miranda er en oppblåst bimbo i motsetning til Sarah Men akkurat nå velger også jeg senga. Endret 16. mars 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hva er morsomt med "Wich seat can I take?"? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) edit: har forøvrig snart over 10 millioner views, den her. http://www.youtube.com/watch?v=CD2LRROpph0&feature=player_embedded#at=25 Vel det er komplisert, men heldigvis har noen gjort en nærmere analyse og tolkning av sangteksten. Kickin’ in the front seatSittin’ in the back seat Gotta make my mind up Which seat can I take? (VEL DU HAR VEL **** MEG IKKE SÅ MANGE SETER Å VELGE MELLOM?) This short verse is a metaphor for the social anxiety most ever teen feels; it’s alternately a comment on the terrifyingly vast unknown of ones role in society after school. The double meaning is ingenious. Her friends wait expectantly for her decision, but she feels nervous. Who should I associate myself with? Would they be mad if I sat in the back or front? Ms. Black clearly feels uncomfortable in social situations. By asking what seat she can take, Ms. Black contemplates what her place in society will be when she grows up. Will there even be a place for her? Will she be in the front seat mainly with one group or in the back with another? The possibilities are open and it scares her. Endret 16. mars 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Fader... Jeg så et bra bilde av hu der, med "Which seat can I take?" på og nå finner jeg det ikke. http://www.youtube.com/watch?v=gs_57pM8zoc Endret 16. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den er jævlig poppis på /b, så at mange har sett den er ikke så rart. Forøvrig en snedig måte å vise at man hater noe på, å se på den og vise den rundt til alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå