Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Går det an å konvertere musikkfilene man kjøper i iTunes over til mp3 eller et annet format Windows Movie Maker eller Photo Story 3 kan bruke? Jævlig håpløst oppplegg med sære musikkfiler på iTunes.

 

 

Du kan bruke iTunes til å konvertere filene til hva du nå enn måtte ønske. Gå inn i innstillinger (Preferences) og let deg frem til 'import' innstillinger, velg filtype (mp3, blabla, du kan til og med velge bitrate). Når dette er gjort høyreklikker du bare på sangen i biblioteket, og velger 'Make Mp3 version' (eller uansett). Tada!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

§2.2 i retningslinjene sier følgende:

"..Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget "

 

Allikevel ser jeg brudd på dette, daglig. Hvorfor er det slik? Er SO1 et fristed for regelbrudd?

Nesten :rolleyes: :whistle:

Lenke til kommentar

§2.2 i retningslinjene sier følgende:

"..Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget "

 

Allikevel ser jeg brudd på dette, daglig. Hvorfor er det slik? Er SO1 et fristed for regelbrudd?

Nesten :rolleyes: :whistle:

Unødvendig!

 

Lovet meg selv at jeg aldri skulle starte med tekstbaserte spill. Men dette er altså dagen, Hack the planet har åpnet for flere accounter!

Lenke til kommentar

Jeg liker at det faktisk er lov til å poste ting på forumet som bryter med nedskrevne regler brukere som poster har godtatt (f.eks. Blizzards Eula). Når jeg oppretter en tråd om det i tilbakemeldinger til forumet-kategorien får jeg ikke en gang svar.

 

Vurderer å begynne å poste tråder om alt mulig faenskap (så lenge det ikke gjelder piratkopiering naturligvis, det er jo ulovlig) i protest

Endret av Error
Lenke til kommentar

§2.2 i retningslinjene sier følgende:

"..Det er heller ikke nødvendig å bruke quote-funksjonen dersom innlegget man svarer på kommer rett over ens eget "

 

Allikevel ser jeg brudd på dette, daglig. Hvorfor er det slik? Er SO1 et fristed for regelbrudd?

 

Det er en regel som er der mest for de tilfeller hvor det blir jævlig mye sitering i en og samme posten. Om du eller andre mener denne regelen bør følges tettere regner jeg med at dere er villige til å åpne lommebøkene for å være medlemmer her, jeg sitter ikke og leser gjennom hver bidige tråd på søken etter siterings-regelbrudd gratis.

 

 

SO1 er absolutt ikke noe fristed for regelbrudd, men i og med at tråden er såpass fri av natur er det heller ingen klare regelbrudd som blir begått. Men for all del, jeg har gitt brukere advarsler for oppførsel her inne også, så ikke prøv deg ;)

 

@Errorizer: Som Sputnik sier: Det står ingen ting om kjøp og salg i retningslinjene. Personlig syns jeg det er noe svineri, men jeg akter ikke å lese og memorere en halv million EULA'er for å nekte folk å bryte dem - og vi kan heller ikke legge oss slik på lista at vi tar bare enkelttilfeller enten det er Valve, Blizzard eller EA.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Igjen: Vi kan ikke ta alle tilfeller og lage saker ut av dem med mindre dere betaler oss for jobben. Om vi skal gå inn og moderere hvert jævla innlegg hvor noen banner får vi ikke tid til annet, men de tilfellene hvor innlegget bare består av en tirade av stygge ord har det heller ingen hensikt å være lesbart for alle.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg vil si at paragrafryttere ofte liker paragrafryttere

 

Hva menes med arbeidsorientert industri? Står ikke noe om det i skoleboken, ei heller på google

 

Edit: Har noen link til en webside med "lyd av flamme"? Som rainymood, bare med flammer istedenfor regn

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...