Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har 2 flasker vodka 4 flasker wiskey 2 flasker gin 3 flakser vin av type lagrings vin 2 flsaker som kan drikkes nå 1 flaske cognac.

Pc utsyr for et par tusen og alle spillene i verden som jeg har lyst til å spille pluss en hel masse fritid win win:-)

Lenke til kommentar
Jeg har 2 flasker vodka 4 flasker wiskey 2 flasker gin 3 flakser vin av type lagrings vin 2 flsaker som kan drikkes nå 1 flaske cognac.

Pc utsyr for et par tusen og alle spillene i verden som jeg har lyst til å spille pluss en hel masse fritid win win:-)

 

Det hjelper lite om du er i besittelse av to flasker absolut, fire flasker Jack Daniels, to flasker Beefeater og fem garvetanker fra Ola Grums i Bottenfjord. Kvalitet fremfor kvanitet! :)

Lenke til kommentar
Jeg har 2 flasker vodka 4 flasker wiskey 2 flasker gin 3 flakser vin av type lagrings vin 2 flsaker som kan drikkes nå 1 flaske cognac.

Pc utsyr for et par tusen og alle spillene i verden som jeg har lyst til å spille pluss en hel masse fritid win win:-)

 

Det hjelper lite om du er i besittelse av to flasker absolut, fire flasker Jack Daniels, to flasker Beefeater og fem garvetanker fra Ola Grums i Bottenfjord. Kvalitet fremfor kvanitet! :)

Vi snakker 2 flasker absolutt da ja men det er sånn samle flasker faktisk.

4 flasker wiskey er 1 Laphroaig Quarter Cask 1 Laphroaig Single Malt 10 Years Old 1 Laphroaig Single Malt 15 Years Old og en daniels for drinker.

1 bombay saphire 1 plymouth gin og en vsop braastad

vinen orker jeg ikke finne fram en gang da jeg er sikker på dem ikke fins i sortemanget hos polet!

Lenke til kommentar
Vi snakker 2 flasker absolutt da ja men det er sånn samle flasker faktisk.

4 flasker wiskey er 1 Laphroaig Quarter Cask 1 Laphroaig Single Malt 10 Years Old 1 Laphroaig Single Malt 15 Years Old og en daniels for drinker.

1 bombay saphire 1 plymouth gin og en vsop braastad

vinen orker jeg ikke finne fram en gang da jeg er sikker på dem ikke fins i sortemanget hos polet!

 

Kudos for Laphroaigen. Resten skal du få kose deg med selv :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...