Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri spilt det. Ser ikke helt hva som er så skøy med det heller, for å være ærlig. :whistle:

(Og spar meg for kommentarer om at hvis jeg hadde spilt det, så hadde jeg elsket det. Jeg har sett flere videoer og det holdt) :p

Her kunne jeg boltret meg. Elsker puslespill og sånt dill.

Det er faktisk ganske kult :p Litt lei nå, etter å ha tatt alle brettene men mutter'n er jævlig gira og spiller jævlig mye mer enn meg. På min telefon :p

Hvordan i huleste får jeg surroundlyd på xbox ved å bruke hdmi kabel i stedet for de hersens kompositt-kablene? :(

Har 2 HDMI innganger på TVen (den ene går til anlegget for bilde), men siden jeg ikke aner hvordan jeg bruker en HDMI kabel for å få både HD-bilde på TVen OG lyd på anlegget (fra xboxen såklart) så bruker jeg kompositt-kabler, og de funker rævdårlig i øyeblikket!

Dragon Age 2 blir jo helt kornete og hovedmenyen er jo "blass" i stedet for å være fin og ren..

HELP!

Jeg vet ikke med HDMI, men jeg bruker den kabelen du putter inn i den vanlige utgangen (bred og smal) på konsollen, og ikke HDMI-kabelen. Rød/hvit-innganger og en utgang for optisk kabel. Bruker du HDMI må du vel ha koblet TV'en til anlegget og kjøre lyden den veien.

Ganske kul avatar du har forresten!

Lenke til kommentar

Egentlig burde jeg bare melde pass når det kommer til sånne TV-greier, for jeg har aldri giddet å gjøre det mer komplisert enn å plugge i HDMI-kabelen og bruke TV-høytalerne. Fordi jeg ikke har et surroundanlegg til TV-en, det bruker jeg heller ved PC-en.

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke med HDMI, men jeg bruker den kabelen du putter inn i den vanlige utgangen (bred og smal) på konsollen, og ikke HDMI-kabelen. Rød/hvit-innganger og en utgang for optisk kabel. Bruker du HDMI må du vel ha koblet TV'en til anlegget og kjøre lyden den veien

Jupp, var den infoen jeg fikk av Lakus, jeg bare innbilte meg at jeg måtte ha to HDMI-utganger på forsterkeren, men var visst nok med en.

Ganske kul avatar du har forresten!

Thank you very much Mr.McQueen!

for jeg har aldri giddet å gjøre det mer komplisert enn å plugge i HDMI-kabelen og bruke TV-høytalerne.

Har vært av samme oppfatning helt til jeg kom over et veldig godt tilbud på Komplett, bruker TVen såpass mye til film og spill at en blu-ray spiller med hjemmekinoanlegg kom til å bli anskaffet en gang i tiden uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...