Bruker-163290 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Sikkert en reciever trorukke det aaaaa? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vent, hæ. Du får bilde fra anlegget? Var det jeg fant ut også, er såpass nybegynner på dette her at jeg trodde jeg trengte en HDMI-kabel til, dette stemte jo selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg har aldri spilt det. Ser ikke helt hva som er så skøy med det heller, for å være ærlig. (Og spar meg for kommentarer om at hvis jeg hadde spilt det, så hadde jeg elsket det. Jeg har sett flere videoer og det holdt) Her kunne jeg boltret meg. Elsker puslespill og sånt dill. Det er faktisk ganske kult Litt lei nå, etter å ha tatt alle brettene men mutter'n er jævlig gira og spiller jævlig mye mer enn meg. På min telefon Hvordan i huleste får jeg surroundlyd på xbox ved å bruke hdmi kabel i stedet for de hersens kompositt-kablene? Har 2 HDMI innganger på TVen (den ene går til anlegget for bilde), men siden jeg ikke aner hvordan jeg bruker en HDMI kabel for å få både HD-bilde på TVen OG lyd på anlegget (fra xboxen såklart) så bruker jeg kompositt-kabler, og de funker rævdårlig i øyeblikket! Dragon Age 2 blir jo helt kornete og hovedmenyen er jo "blass" i stedet for å være fin og ren.. HELP! Jeg vet ikke med HDMI, men jeg bruker den kabelen du putter inn i den vanlige utgangen (bred og smal) på konsollen, og ikke HDMI-kabelen. Rød/hvit-innganger og en utgang for optisk kabel. Bruker du HDMI må du vel ha koblet TV'en til anlegget og kjøre lyden den veien. Ganske kul avatar du har forresten! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Egentlig burde jeg bare melde pass når det kommer til sånne TV-greier, for jeg har aldri giddet å gjøre det mer komplisert enn å plugge i HDMI-kabelen og bruke TV-høytalerne. Fordi jeg ikke har et surroundanlegg til TV-en, det bruker jeg heller ved PC-en. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 American Beauty var genial, Memento neste. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg vet ikke med HDMI, men jeg bruker den kabelen du putter inn i den vanlige utgangen (bred og smal) på konsollen, og ikke HDMI-kabelen. Rød/hvit-innganger og en utgang for optisk kabel. Bruker du HDMI må du vel ha koblet TV'en til anlegget og kjøre lyden den veien Jupp, var den infoen jeg fikk av Lakus, jeg bare innbilte meg at jeg måtte ha to HDMI-utganger på forsterkeren, men var visst nok med en. Ganske kul avatar du har forresten! Thank you very much Mr.McQueen! for jeg har aldri giddet å gjøre det mer komplisert enn å plugge i HDMI-kabelen og bruke TV-høytalerne. Har vært av samme oppfatning helt til jeg kom over et veldig godt tilbud på Komplett, bruker TVen såpass mye til film og spill at en blu-ray spiller med hjemmekinoanlegg kom til å bli anskaffet en gang i tiden uansett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Huff og huff. Stor katastrofe på gang i Japan og Stillehavsområdene. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10099126 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Største noen gang målt der :o Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 I dag er det synd å ha taushetsplikt. Har klipt ut gitarer i papp til noen av unga og vi har hatt konsert for oss selv. En mor ga oss et Spotify-abonnement til jul - må bruke det for hva det er verdt! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Huff og huff. Stor katastrofe på gang i Japan og Stillehavsområdene. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10099126 Mamma kom inn og vekte meg og sa jeg burde skru på tv'n og se det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Dette ser ikke bra ut nei. Hvor har det blitt av Laland forresten? Leeenge siden jeg har sett han her nå. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Det er lenge siden ja. Og forferdelig med Japan Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ah, fredag! Pizza i ovnen (: Og enig, håper virkelig ikke det blir større ødeleggelser nå eller at atomkraftverket tar en Tsjernobyl. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Fy fasen for en katastrofe, det er noe av det verste jeg har sett i min tid. Det klippet på vgtv viser naturkreftene som er i sving, helt sykt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Betyr dette at endelig skal det bli mulig for en europeer å få en sjans i StarCraft 2? Endret 11. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ikke når man ikke spiller alt annet enn SC2. *hosthost* Lenke til kommentar
Error Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Fy fasen for en katastrofe, det er noe av det verste jeg har sett i min tid. Det klippet på vgtv viser naturkreftene som er i sving, helt sykt. Helt sykt ja, men rett skal være rett. Tsunamien i 2004 var langt værre Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 "Noe av det verste"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå