AltF4 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da vil du gjøre meg glad. Da må jeg se den! Endelig ferdig med den jævla jobbsøknaden. Måtte surfe litt /b, prate med Shampoo og spille Dead Space 2 samtidig. Har sett Requiem flere ganger, fantastisk jævlig film. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 The Shawshank Redemption neste; jeg blir å se en film fra IMDBs topp 250 liste (som jeg ikke har sett) hver dag resten av denne uken Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Da drar jeg hjem i morgen kl 6. Så er det noen timer hvile, og rett på LAN i fire dager. Noen som skal på TromsøLAN? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) The Akinator gjettet nettopp Vivec fra Morrowind, og jeg ble overrasket. o.O Men klarte ikke M'Aiq The Liar, tsk tsk. :\ Oh and Long Distance Calling lanserte nylig nytt album; Long Distance Calling – Timebends Til alle dere (det må da være flere enn meg ><) som liker Post Rock. Endret 9. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=e89yd6PJMtk Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kan kjøpe en sang på iTunes på mobilen og så få den på PC'en etterpå? Trenger den VM-låta på jobben Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg kan kjøpe en sang på iTunes på mobilen og så få den på PC'en etterpå? Trenger den VM-låta på jobben Vil tro at du kan laste den ned på pc'en også, siden du allerede har betalt for sangen med samme bruker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Neste gang du synker telefonen vil sangen bli overført til iTunes-biblioteket ditt. Derifra kan du la den ligge der eller flytte den til hvilken mappe du vil DRM-fritt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg elsker at radioresepsjonen er tilbake på radio igjen <3 <3 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Slutten av The Shawshank Redemption fikk meg til å grine. Det er uten tvil den beste filmen jeg har sett. American Beauty neste. Endret 10. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Takk folkens! iNoob. Forsinket tog. Møkk. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Slutten av The Shawshank Redemption fikk meg til å grine. Det er uten tvil den beste filmen jeg har sett. Ahhh, du er heldig som fikk nyte den for første gang. Jeg vil også se den for første gang igjen. >< Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg fant nettopp ut at jeg har veldig lyst på Motorola Xoom. Litt i det dyreste laget thou. Kan muligens droppe 3g versjonen og bruke iPhone som hotspot nå som iOS 4.3 har kommet. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvis noen lurer på hvordan man skal danse til dubstep/wawawawawuwuwuwuwuwooobwooobwooobwooob-musikk. http://www.youtube.com/watch?v=4CgT4N0zU1M Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Angry Birds plush. De har så mye bra på ThinkGeek. Hadde jo blitt rakafant om jeg skulle handlet alt jeg har lyst på der. Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Har mistet litt sansen for de angry birds folka etter at det ble klart at de tar informasjon fra iPhonen til brukeren og selger det videre, uten å si ifra. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Jeg har aldri spilt det. Ser ikke helt hva som er så skøy med det heller, for å være ærlig. (Og spar meg for kommentarer om at hvis jeg hadde spilt det, så hadde jeg elsket det. Jeg har sett flere videoer og det holdt) Her kunne jeg boltret meg. Elsker puslespill og sånt dill. Endret 10. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvordan i huleste får jeg surroundlyd på xbox ved å bruke hdmi kabel i stedet for de hersens kompositt-kablene? Har 2 HDMI innganger på TVen (den ene går til anlegget for bilde), men siden jeg ikke aner hvordan jeg bruker en HDMI kabel for å få både HD-bilde på TVen OG lyd på anlegget (fra xboxen såklart) så bruker jeg kompositt-kabler, og de funker rævdårlig i øyeblikket! Dragon Age 2 blir jo helt kornete og hovedmenyen er jo "blass" i stedet for å være fin og ren.. HELP! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Vent, hæ. Du får bilde fra anlegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå