Error Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Personlig har jeg ikke vært mye på i det siste fordi jeg har klart å pådra meg en svak hjernerystelse eller noe sånt. Tryna godt i slalombakken på søndagen og blir fortsatt litt svimmel og smågroggy når jeg reiser meg opp og går rundt Endret 9. mars 2011 av Error Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Selv sløver jeg bare. Drukket en kopp te og hjulpet mamma med å kjøpe sko på nettet. Selv prøver jeg og holde meg unna nettbutikker med sko, ellers ender jeg opp med flere par. Nå ser jeg That 70s Show, som har begynt på start igjen for ørtende gang. @Error: Om du har hjernerystelse, så for all del ta det med ro. Endret 9. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Bummer Errorizer, god bedring. Nå har jeg ikke noe ønske om å dra deg ut på glattisen Cloude, men hvor handler du da? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Vel, siden jeg har så små føtter (størrelse 38 som regel) <_< , så er det vanskelig å få kjøpt sko i fysisk butikk. På enkelte nettbutikker er det mer utvalg og lettere for meg. Brandos har litt forskjellig. Ellos har faktisk en del sko. Jeg har sikkert vært innom andre steder på nettet også, men har bare handlet fra Ellos hittil. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Takk! Skal sjekke det etterpå, skriver jobbsøknad nå. Ei som snart går av med pensjon på jobben. dessverre er det andre jeg vet kommer til å søke på denne stillingen, og de er bedre stilt enn meg på grunn av ansenitet. Sjefen insisterte på at jeg søkte, så da får jeg vel gjøre det. http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg&feature=player_embedded#at=29 Endret 9. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Wait an entire day just to talk to someone. Fall asleep 3 minutes before they show up. ... Charlie Sheen ler av meg med sin WINNING. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det virker som Sheen har lest seg opp på Courage Wolf og Insanity Wolf og så dratt den enda litt lenger. Jævlig vittig kommentarer han har til tider, men jeg synes synd på mannen. Snakk om å ha dårlige venner. Dessuten er jeg gammel fan av ham etter Hot Shots-filmene og jeg liker ikke at gamle helter forsvinner inni natta på denne måten. Selv om han jo er jævlig morsom med en tvist av overkill. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Det intervjuet av han på 20/20 er ganske morosamt. Nokre av kommentarane hans er berre pure win. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Noen som har en peiling på hvorfor youtube gir meg sånn 300 kb/s streaming på noen videoer, og så lite om 25 kb/s på andre? Det virker ikke som om det har noen nevneverdig sammenheng med populariteten av videoen, fordi jeg opplever dette med alle slags videoer enten de har 10 millioner views, eller 100 views. Endret 9. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) -Are you bi-polar? -I'm bi-winning. Faen som jeg ler. Endret 9. mars 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 YouTube har vært køddete for meg noen ganger og, men gjerne på andre måter også. Noen ganger bruker det ekstremt lang tid på å streame selv de korteste og lavoppløste klippene. Andre ganger gir det meg kun lav oppløsning, men streamer fortere enn jeg kan si tallet to. Bestilte meg nytt mobilabonbement nå endelig. Skal bli deilig. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 -Are you bi-polar? -I'm bi-winning. Faen som jeg ler. http://www.youtube.com/watch?v=vcKpBwF24WQ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Den er kulere enn Charlie She... nei, så winning er den ikke. Men ikke langt unna. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Anbefaler alle å se Requiem For A Dream om dere ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå