Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg ikke vært mye på i det siste fordi jeg har klart å pådra meg en svak hjernerystelse eller noe sånt.

 

Tryna godt i slalombakken på søndagen og blir fortsatt litt svimmel og smågroggy når jeg reiser meg opp og går rundt

Endret av Error
Lenke til kommentar

Selv sløver jeg bare. Drukket en kopp te og hjulpet mamma med å kjøpe sko på nettet. Selv prøver jeg og holde meg unna nettbutikker med sko, ellers ender jeg opp med flere par. Nå ser jeg That 70s Show, som har begynt på start igjen for ørtende gang.

 

@Error: Om du har hjernerystelse, så for all del ta det med ro.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Vel, siden jeg har så små føtter (størrelse 38 som regel) <_< , så er det vanskelig å få kjøpt sko i fysisk butikk. På enkelte nettbutikker er det mer utvalg og lettere for meg.

 

Brandos har litt forskjellig.

Ellos har faktisk en del sko.

Jeg har sikkert vært innom andre steder på nettet også, men har bare handlet fra Ellos hittil.

Lenke til kommentar

Takk! Skal sjekke det etterpå, skriver jobbsøknad nå. Ei som snart går av med pensjon på jobben. dessverre er det andre jeg vet kommer til å søke på denne stillingen, og de er bedre stilt enn meg på grunn av ansenitet. Sjefen insisterte på at jeg søkte, så da får jeg vel gjøre det.

 

http://www.youtube.com/watch?v=9QS0q3mGPGg&feature=player_embedded#at=29

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Det virker som Sheen har lest seg opp på Courage Wolf og Insanity Wolf og så dratt den enda litt lenger. Jævlig vittig kommentarer han har til tider, men jeg synes synd på mannen. Snakk om å ha dårlige venner. Dessuten er jeg gammel fan av ham etter Hot Shots-filmene og jeg liker ikke at gamle helter forsvinner inni natta på denne måten. Selv om han jo er jævlig morsom med en tvist av overkill.

Lenke til kommentar

Noen som har en peiling på hvorfor youtube gir meg sånn 300 kb/s streaming på noen videoer, og så lite om 25 kb/s på andre? Det virker ikke som om det har noen nevneverdig sammenheng med populariteten av videoen, fordi jeg opplever dette med alle slags videoer enten de har 10 millioner views, eller 100 views.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

YouTube har vært køddete for meg noen ganger og, men gjerne på andre måter også. Noen ganger bruker det ekstremt lang tid på å streame selv de korteste og lavoppløste klippene. Andre ganger gir det meg kun lav oppløsning, men streamer fortere enn jeg kan si tallet to.

 

Bestilte meg nytt mobilabonbement nå endelig. Skal bli deilig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...