psyched Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har kjøpt t-skjorter til 2k. Er litt kos å komme til en plass med mer en bare cubus. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har ikke kjøpt t-skjorter i en vanlig klesbutikk på det jeg kan huske. Klær burde jeg derimot kjøpe meg flere av snart. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg digger HM. De har smude, billige klær med relativt god kvalitet. Oppgraderte klesskapet mitt idag, anbefaler deg en tur på HM Erik, its freakin awesome! Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Har kjøpt t-skjorter til 2k. Er litt kos å komme til en plass med mer en bare cubus. Du er i Tromsø nå? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Er ikke HM bare for jenter og bole menn? EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker? Endret 8. mars 2011 av backstabber Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 backstabber: Har du spilt Modern Warfare 1 i dag? Var en som het backstabber på en av serverne. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) Er ikke HM bare for jenter og bole menn? EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker? Om det er Tromsø du er i; Carlings og Jack & Jones i storgata. Endret 8. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Er ikke HM bare for jenter og bole menn? EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker? Anbefaler Carlings og Jack&Jones, trur eg har kjøpt alle gensarane mine der. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jaså, vi sitter her og bekrefter alle fordommene folk har om nerdegutter? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Jeg digger HM. De har smude, billige klær med relativt god kvalitet. Oppgraderte klesskapet mitt idag, anbefaler deg en tur på HM Erik, its freakin awesome! Jepp, handler mye på HM. Men tror jeg skal titte mer på Carlings og Jack and Jones. Litt dyrere, men litt andre klær. Er ikke HM bare for jenter og bole menn? EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker? Har skapet fullt av sånne, kjøper på HM. Har så mange at jeg faktisk er lei dem. Jaså, vi sitter her og bekrefter alle fordommene folk har om nerdegutter? Hvilke? At vi ikke er nakne vi heller? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 At det finnes tre butikker. Carlings, H&M og Jack and Jones. Og der får man alt man trenger. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Fullstendig klar over at det finnes fler (på Jessheim er det vel 7 tror jeg) men ikke alle passer til lønna mi. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Dat dokumentar på nrk2. Snakker du om "En ballong til Allah"? Mens vi snakker om ballonger. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Yes. Wee det var av en eller annen grønn søtt. Kanskje pga Se Opp. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 (endret) backstabber: Har du spilt Modern Warfare 1 i dag? Var en som het backstabber på en av serverne. Nei. Spiller bare BC2. Er ikke HM bare for jenter og bole menn? EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker? Om det er Tromsø du er i; Carlings og Jack & Jones i storgata. Skal til tromsø på torsdag, får kanskje se da. EDIT: Nye house episoden!!!! ÅÅÅÅÅåååå jadda :DDDD Har ventet i en sesong på at ting skal gå "down hill" å nå skjer det faen meg. Go` House er tilbake, og jeg gleder meg Endret 8. mars 2011 av backstabber Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Braid er fortsatt et utrolig stimulerende mesterverk, som på ingen måte burde startes opp når klokken nærmer seg tolv. God natt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CmL0XkYlIa4 Å kjære Gud hjelp oss. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Hus på tusen kilo? Minimalisme ftw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå