Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke HM bare for jenter og bole menn?

 

EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker?

 

Om det er Tromsø du er i; Carlings og Jack & Jones i storgata.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Jeg digger HM. De har smude, billige klær med relativt god kvalitet. Oppgraderte klesskapet mitt idag, anbefaler deg en tur på HM Erik, its freakin awesome!

 

Jepp, handler mye på HM. Men tror jeg skal titte mer på Carlings og Jack and Jones. Litt dyrere, men litt andre klær.

Er ikke HM bare for jenter og bole menn?

 

EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker?

 

 

Har skapet fullt av sånne, kjøper på HM. Har så mange at jeg faktisk er lei dem.

 

Jaså, vi sitter her og bekrefter alle fordommene folk har om nerdegutter? :p

 

Hvilke? At vi ikke er nakne vi heller?

Lenke til kommentar

backstabber: Har du spilt Modern Warfare 1 i dag? Var en som het backstabber på en av serverne.

Nei. Spiller bare BC2.

 

Er ikke HM bare for jenter og bole menn?

 

EDIT: Skulle egentlig ikke har t-skjorter... Skulle ha gensere (eller jakker som min mor kaller dem) med glidelås. Noen som vil anbefale noen butikker?

 

Om det er Tromsø du er i; Carlings og Jack & Jones i storgata.

Skal til tromsø på torsdag, får kanskje se da.

 

EDIT: Nye house episoden!!!! ÅÅÅÅÅåååå jadda :DDDD Har ventet i en sesong på at ting skal gå "down hill" å nå skjer det faen meg. Go` House er tilbake, og jeg gleder meg :)

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...