Error Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Æsj.. Stygg, harry, sikkert alt for tung og helt meningsløs å gå rundt å bære på siden du trenger såpass mye lufftrykk for at den skal gå rundt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jaja, da våknet man til nyheten at jeg har blitt onkel for 17. gang. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gratulations. Jeg fant også ut i dag at det mobilabonnementet jeg har hos Telenor i dag ikke er i nærheten av lønnsomt. Ikke akkurat en stor overraskelse egentlig. Månedsprisen er på 189 kroner og det følger med 100SMS og 500MB i måneden. Alt annet er ekstra og de 500MB blir overskredet stadig vekk. Totalt betaler jeg rundt 4-500 kroner i måneden, gjerne litt mer nå som jeg har begynt å ringe mer. OneCall derimot gir meg 1000 av alt for 299. Jeg lukter et bytte. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 God dag Hjemme fra hytta og gleder meg til å høre hva dere fantastiske mennesker har gjort ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Gratulations. Jeg fant også ut i dag at det mobilabonnementet jeg har hos Telenor i dag ikke er i nærheten av lønnsomt. Ikke akkurat en stor overraskelse egentlig. Månedsprisen er på 189 kroner og det følger med 100SMS og 500MB i måneden. Alt annet er ekstra og de 500MB blir overskredet stadig vekk. Totalt betaler jeg rundt 4-500 kroner i måneden, gjerne litt mer nå som jeg har begynt å ringe mer. OneCall derimot gir meg 1000 av alt for 299. Jeg lukter et bytte. Hvordan klarer du å bruke så mye data? Jeg bruker 350 - 400 MB i måneden og jeg syns jeg surfer mye på telefonen utenom hjemmet (kobler til trådløst nett). @backstabber: Jeg ser ærlig talt ikke poenget. Den var stilig, men jeg ser ikke hvordan vekta og prisen skal forsvare et smykke med roterende deler. Hipp hurra, den snurrer rundt liksom. Det gjør vedhenget på de kjedene unger får gratis hos tannlegen også når du blåser på dem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jeg streamer gjerne musikk fra Spotify og hører på podcaster jeg ikke har lastet ned. Da svever gjerne forbruket litt mer enn om det bare var surfing. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ah, ja det forklarer jo en hel del. Har tilgode å begynne med Spotify på mobilen, nettopp av den grunnen. iPoden fungerer helt greit som musikkavspiller i telefonen foreløpig, så jeg klarer meg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Etter at jeg begynte å bruke Spotify på PC´en og det kom til telefonen også har jeg aldri brukt verken iTunes eller iPod. Jeg har aldri handlet noe særlig fra iTunes, men det lille jeg kjøper går rett inn i Spotify og synkroniseres over til telefonen. Eneste det mangler etter min mening er å kunne sortere musikken på samme måte som iPod (etter artist, album, tittel og nummer uavhengig av spilleliste). Det kan bli litt slitsomt med endeløs scrolling gjennom spillelister noen ganger, og da hadde det vært digg å kunne velge "spill alle". Men det er egentlig helt greit, og når mapper kommer til mobilversjonen løser det en del av organiseringsproblemene mine. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Overnaturlig rå. Jeg digger han! Jeg elsker Norge Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) For et fantastisk VM dette har vært! @ RoR: Gratulerer! Endret 6. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Licht Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Jaja, da våknet man til nyheten at jeg har blitt onkel for 17. gang. Dude, produktive søsken. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Etter at jeg begynte å bruke Spotify på PC´en og det kom til telefonen også har jeg aldri brukt verken iTunes eller iPod. Jeg har aldri handlet noe særlig fra iTunes, men det lille jeg kjøper går rett inn i Spotify og synkroniseres over til telefonen. Eneste det mangler etter min mening er å kunne sortere musikken på samme måte som iPod (etter artist, album, tittel og nummer uavhengig av spilleliste). Det kan bli litt slitsomt med endeløs scrolling gjennom spillelister noen ganger, og da hadde det vært digg å kunne velge "spill alle". Men det er egentlig helt greit, og når mapper kommer til mobilversjonen løser det en del av organiseringsproblemene mine. Ah. Som sagt, jeg overfører bare musikken min til telefonen og syns det fungerer helt greit. Jaja, da våknet man til nyheten at jeg har blitt onkel for 17. gang. Dude, produktive søsken. De ligger ikke på latsiden! Gratulerer RoR Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=x4o-TeMHys0&playnext=1&list=PL30CD8B41753AEA9F THE RENT IS TOO DAMN HIGH! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Ah, klassiker. Jeg har greid å skremme meg selv med Marble Hornets. Aner ikke hva det er jeg ser på men ekkelt er det. http://www.youtube.com/watch?v=Wmhfn3mgWUI Her er introen, resten får dere se selv. Finner ingen ordentlig info om hva det er, men at det er en slags nettversjon av The Blair Wich Project er vel ingen stor antagelse. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) Sjekker ut resten nå. Virket interessant. edit; It's obviously the G-Man. Endret 6. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Hehe min tanke også. Men G-Man har et ansikt Sjekk forøvirg ut denne siden, med lit mer info om The Slender Man/The Operator og sånn generelt annen info. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Er litt morsomt hvordan det har blitt slik at de skumleste (menneskelige) antagonistene i spill og film er små jenter og menn i dress. ^^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) Ugh hvorfor prøver jeg å havne i vennesonen til noen jeg virkelig liker. -__- edit: Marble Hornets minte meg veldig om noroi i tonen. Endret 7. mars 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå