Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulations.

 

Jeg fant også ut i dag at det mobilabonnementet jeg har hos Telenor i dag ikke er i nærheten av lønnsomt. Ikke akkurat en stor overraskelse egentlig. Månedsprisen er på 189 kroner og det følger med 100SMS og 500MB i måneden. Alt annet er ekstra og de 500MB blir overskredet stadig vekk. Totalt betaler jeg rundt 4-500 kroner i måneden, gjerne litt mer nå som jeg har begynt å ringe mer.

 

OneCall derimot gir meg 1000 av alt for 299. Jeg lukter et bytte.

Lenke til kommentar

Gratulations.

 

Jeg fant også ut i dag at det mobilabonnementet jeg har hos Telenor i dag ikke er i nærheten av lønnsomt. Ikke akkurat en stor overraskelse egentlig. Månedsprisen er på 189 kroner og det følger med 100SMS og 500MB i måneden. Alt annet er ekstra og de 500MB blir overskredet stadig vekk. Totalt betaler jeg rundt 4-500 kroner i måneden, gjerne litt mer nå som jeg har begynt å ringe mer.

 

OneCall derimot gir meg 1000 av alt for 299. Jeg lukter et bytte.

 

Hvordan klarer du å bruke så mye data? Jeg bruker 350 - 400 MB i måneden og jeg syns jeg surfer mye på telefonen utenom hjemmet (kobler til trådløst nett).

 

 

@backstabber: Jeg ser ærlig talt ikke poenget. Den var stilig, men jeg ser ikke hvordan vekta og prisen skal forsvare et smykke med roterende deler. Hipp hurra, den snurrer rundt liksom. Det gjør vedhenget på de kjedene unger får gratis hos tannlegen også når du blåser på dem.

Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte å bruke Spotify på PC´en og det kom til telefonen også har jeg aldri brukt verken iTunes eller iPod. Jeg har aldri handlet noe særlig fra iTunes, men det lille jeg kjøper går rett inn i Spotify og synkroniseres over til telefonen. Eneste det mangler etter min mening er å kunne sortere musikken på samme måte som iPod (etter artist, album, tittel og nummer uavhengig av spilleliste). Det kan bli litt slitsomt med endeløs scrolling gjennom spillelister noen ganger, og da hadde det vært digg å kunne velge "spill alle".

 

Men det er egentlig helt greit, og når mapper kommer til mobilversjonen løser det en del av organiseringsproblemene mine.

Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte å bruke Spotify på PC´en og det kom til telefonen også har jeg aldri brukt verken iTunes eller iPod. Jeg har aldri handlet noe særlig fra iTunes, men det lille jeg kjøper går rett inn i Spotify og synkroniseres over til telefonen. Eneste det mangler etter min mening er å kunne sortere musikken på samme måte som iPod (etter artist, album, tittel og nummer uavhengig av spilleliste). Det kan bli litt slitsomt med endeløs scrolling gjennom spillelister noen ganger, og da hadde det vært digg å kunne velge "spill alle".

 

Men det er egentlig helt greit, og når mapper kommer til mobilversjonen løser det en del av organiseringsproblemene mine.

 

 

Ah. Som sagt, jeg overfører bare musikken min til telefonen og syns det fungerer helt greit.

 

Jaja, da våknet man til nyheten at jeg har blitt onkel for 17. gang. :)

 

Dude, produktive søsken.

 

De ligger ikke på latsiden!

 

Gratulerer RoR :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...