Cloudemyx Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gratulerer med dagen Zealuu! Var kaken god? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Kaken var awesome, og ingen orket mer enn ett stykke Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Digg. Påskegodteriet har kommet i butikkene allerede. Jeg har en sånn lilla kartong med sjokoladeegg med melkekrem her. Endret 4. mars 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Sitter her og nipper til en flaske Dr. Pepper. <3 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Vi skal ha baguetter med roastbeef til middag. Yay! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Finnes det noen mulighet til å få Spotify til å koble seg til nettet igjen om det har gått offline? Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Starte spotify på nytt er løsningen jeg har måtte bruke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Funka ikke det heller, var det gått offline var det gått offline. Koblet omsider seg på på nytt selv, men nå bruker det lang tid på å starte en låt. Irriterende når jeg skal finne en låt og ikke trenger mer enn et par sekunder med hver for å lokalisere den. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Digg. Påskegodteriet har kommet i butikkene allerede. Jeg har en sånn lilla kartong med sjokoladeegg med melkekrem her. Jeg har 2. Sitter og nyter dem nå, mens jeg følger tipset Shampoo og Gal Ape kom med. /endless mellow feeling Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Stay classy, Rider. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Blueneck - Lilitu, I say no more. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Den passer også kjempegodt. Sovnet et øyeblikk når jeg kombinerte med Secret Garden - Sleepsong Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Signal Hill – Afternoon Lull + http://www.rainymood.com/ , jeg får så hinsides Final Fantasy X følelse av denne kombinasjonen. Endret 5. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Nei, da får jeg vel farte inn til Holmenkollen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Oslolosen om gamle hoppstiler er så ufattelig bra! http://www.nrk.no/nett-tv/indeks/253028/ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Trodde aldri jeg skulle laste ned iTunes, men når man ikke får fatt i RR sine podcaster på andre måter (enn å laste dem med torrent) er det liksom ikke så mye annet å gjøre. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det var utrolig kult i Kollen! Hadde fantastiske plasser, sto en halvmeter unna løypa for det meste. Fikk filmet 7 sekunder med Johaug i full fart. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 http://ca.gizmodo.com/5776457/this-3+inch-wearable-turbine-functions-just-like-a-giant-one-just-dont-call-it-jewelry Har MEGET lyst på denne. Hadde den kostet ca. like mye som tokyoflash klokken hadde den allerede vert i posten, men 36k er litt overpriced. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå