Licht Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 De som befinner seg i bergensområdet må jo bare stikke innom i morgen og få seg et stykke. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Alright, da blir det vel fly fra nordland da. Nei du får ha den for deg selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 De som befinner seg i bergensområdet må jo bare stikke innom i morgen og få seg et stykke. Hadde det vært Shampis eller Camelo del Madre som sa dette hadde jeg sagt "det sa mora di også" uten å måtte tenke meg nøyere om. Bursdag i morgen, var det så? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jepp. ANOTHER NAIL IN THE COFFIN og alt det der. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Det er derfor vi elsker deg F4! Du er kongen av plump humor Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kina-reise planlegging går fremover og datoene har blitt fastsatt. Blir reise fra 24 september til 15 oktober. Yup, 23 dager (hvis ikke jeg har regnet veldig feil ett eller annet sted) Og i tillegg har jeg fått en amerikansk "venn" (en jeg så vidt husker nicket til på et random forum) til å kjøpe Shogun 2 og The Witcher 2 på steam til meg, så jeg bare betaler han i billige dollar-priser! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Du må lite stikke til Blizzardland (overse overskriften, parken har temaer fra Starcraft og Diablo også). Endret 3. mars 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Blir noen med på RDR i morgen? Jeg har ekstremt lite å finne på nå som helgen snart er her.. Og protip til de som vil slappe av før de legger seg (lettere å sovne blant annet): 1. Fyr opp lyden av regn. 2. Sett på noe musikk som gir deg ro i sjelen. Jeg kan anbefale: Trentemøller - Miss you Mogwai - I'm Jim Morrison, I'm Dead Portishead - Only You (Live) Vamp - Våken Drøm eller man kan kjøre på med eldre Burzum, om du klarer å chille med det. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) @Gal_ape: This. Endret 3. mars 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Er med på RDR jeg. tidlig hjemme fra jobb og greier. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) @Gal_ape: This. *edit* Var faktisk nøyaktig den videoen jeg prøvde først! Kombiner det med en 20min. video av et ildsted i HD720 som man kjører i fullskjerm = insta stemning. Endret 3. mars 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Da drar jeg til vestlandet, så rett på LAN. 7 timer på gardemoen i morgen.... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 RDR senere, tja hvorfor ikke har nå enda vinterfeire så blir med på det. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Det er vel ingen her som spiller Borderlands på PC? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Noe spesiellt du tenker Sidious? Har gjort det mye oppgjennom, men har mer eller mindre slutta. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Tja, lurte bare på om du (eller noen andre her) har prövd å spille det i co-op? Kjöpte det for ei snau uke siden, og har spilt en del, men folk vil ha det til at det er en helt annerledes opplevelse når man spiller det med noen andre. Endret 4. mars 2011 av Sidious Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 I mine øyne er det en mindre god opplevelse litt avhengig av hvem du spiller med selvfølgelig. Og at dere ikke har samme klasse, da blir det krangling om samme typen våpen, dessuten er det bedre med forskjellige spesial skills. Skrabbelars med dagen Zealuu! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Hvis du spiller med skikkelige folk er det, som med andre mp-spill, veldig moro. Men det er liksom ikke så ofte alle forholdene ligger til rette, så det ender ofte i ekstra frustrasjon heller enn ekstra funtimes. Selv spiller jeg Borderlands primært on my lonesome, men jeg er jo sær. Og liker loot. Takk for gratulasjonen 8D Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Gratulere med dagen Zealuu. Det er min siste dag med vinterferie, skole på mandag frister ikke veldig mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå