Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som befinner seg i bergensområdet må jo bare stikke innom i morgen og få seg et stykke.

 

Hadde det vært Shampis eller Camelo del Madre som sa dette hadde jeg sagt "det sa mora di også" uten å måtte tenke meg nøyere om. Bursdag i morgen, var det så?

Lenke til kommentar

Kina-reise planlegging går fremover og datoene har blitt fastsatt. Blir reise fra 24 september til 15 oktober. Yup, 23 dager :D (hvis ikke jeg har regnet veldig feil ett eller annet sted)

 

Og i tillegg har jeg fått en amerikansk "venn" (en jeg så vidt husker nicket til på et random forum) til å kjøpe Shogun 2 og The Witcher 2 på steam til meg, så jeg bare betaler han i billige dollar-priser!

Lenke til kommentar

Blir noen med på RDR i morgen? Jeg har ekstremt lite å finne på nå som helgen snart er her..

Og protip til de som vil slappe av før de legger seg (lettere å sovne blant annet):

 

1. Fyr opp lyden av regn.

2. Sett på noe musikk som gir deg ro i sjelen.

Jeg kan anbefale:

Trentemøller - Miss you

Mogwai - I'm Jim Morrison, I'm Dead

Portishead - Only You (Live)

Vamp - Våken Drøm

eller man kan kjøre på med eldre Burzum, om du klarer å chille med det.

Lenke til kommentar

I mine øyne er det en mindre god opplevelse :p litt avhengig av hvem du spiller med selvfølgelig. Og at dere ikke har samme klasse, da blir det krangling om samme typen våpen, dessuten er det bedre med forskjellige spesial skills.

 

Skrabbelars med dagen Zealuu!

Lenke til kommentar

Hvis du spiller med skikkelige folk er det, som med andre mp-spill, veldig moro. Men det er liksom ikke så ofte alle forholdene ligger til rette, så det ender ofte i ekstra frustrasjon heller enn ekstra funtimes. Selv spiller jeg Borderlands primært on my lonesome, men jeg er jo sær. Og liker loot.

 

Takk for gratulasjonen 8D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...