Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sparker dere PC-en for good luck underveis eller noe? :p

Eh jeg gjorde vel noe dumt da jeg installerte ubuntu, selv om jeg fulgte en tutorial. Jeg kunne i alle fall ikke boote lengre til windows selv om partisjonen og tilhørende filer var tilgjengelig i ubuntu.

 

 

Fabulous.

Lenke til kommentar

Tja, jeg ser ikke vitsen med å ha det på mine PC-er, særlig ikke stasjonære, siden de primært skal brukes til spill. Men i utviklingsland som egentlig bare trenger en eller annen desktopfrontend som fungerer på begrenset hardware og lar deg utføre ... Vel, egentlig alle IKT-oppgaver som ikke er spill.

 

Også gir unix-systemer, enten det er GNU/Linux, BSD eller en annen unixgreie, de beste serverløsningene. Jeg håper også de fleste ser hvorfor det er en god idé at det eksisterer og utvikles gratis operativsystemer, slik at ikke Microsoft kan gjøre PC-en til en lukket plattform.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Blir nok et kortvarig ubuntu prosjekt dette ja. Merker ikke hvor smooth windows er før man må gå over til andre ting.

 

Hovedproblemet mitt var at driverene mine ikke funket ordentlig, at spotify var bugget som fy og at jeg innså at jeg liker windows litt bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...