Lakus Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det hørtes veldig grovt ut. (Jeg kommer rett inn - boot) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Noen liker fisting, andre liker booting. Sånn erre bare, syns ikke du skal dømme noen for det. Overrasket over at jeg har greid å dinge 16 i Bulletstorm online. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Fisting... booting, og nå dinging. Titusen-hi. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Booting.. Er det å trykke føtter og sånt inn der sola sjeldent skinner? O_o Endret 2. mars 2011 av Gal_ape Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kom deg på Skype, Ape. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sparker dere PC-en for good luck underveis eller noe? Eh jeg gjorde vel noe dumt da jeg installerte ubuntu, selv om jeg fulgte en tutorial. Jeg kunne i alle fall ikke boote lengre til windows selv om partisjonen og tilhørende filer var tilgjengelig i ubuntu. Fabulous. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Var np med dual boot. Men det var ikke np å prøve å installere programmene jeg trenger... Må nok litt tilvenning til her ja. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Apt-get install * ...? Med mindre du har gått inn for å hoppe i det på dypest mulig vann og bruker en distro som ikke støtter APT.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Jeg ser bare ikke vitsen med linux. :\ Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Me neither. Hadde tenkt å prøve å få til Hackintosh, men hovedkortet mitt støtta det ikke Dvs. det støttet ikke AHCI. Endret 2. mars 2011 av Craxdm Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Tja, jeg ser ikke vitsen med å ha det på mine PC-er, særlig ikke stasjonære, siden de primært skal brukes til spill. Men i utviklingsland som egentlig bare trenger en eller annen desktopfrontend som fungerer på begrenset hardware og lar deg utføre ... Vel, egentlig alle IKT-oppgaver som ikke er spill. Også gir unix-systemer, enten det er GNU/Linux, BSD eller en annen unixgreie, de beste serverløsningene. Jeg håper også de fleste ser hvorfor det er en god idé at det eksisterer og utvikles gratis operativsystemer, slik at ikke Microsoft kan gjøre PC-en til en lukket plattform. Endret 2. mars 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg burde vel legge meg. Har egentlig ikke noe gjøre. God natt Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Blir nok et kortvarig ubuntu prosjekt dette ja. Merker ikke hvor smooth windows er før man må gå over til andre ting. Hovedproblemet mitt var at driverene mine ikke funket ordentlig, at spotify var bugget som fy og at jeg innså at jeg liker windows litt bedre Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 I fell of a horse today. My condition is stable. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Kjæresten min har bakt portalkake til meg. Ja, jeg er så heldig. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Awesome må huske å dele den med oss også . Endret 3. mars 2011 av Bloodlines Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 noen som har hørt om VSM? Det som lager "falsk" 5.1 surround lyd når man kun bruker 2.1/3.1 system, og som kan si om det funker? Kjøpte nemlig et anlegg for et par strakser siden og tenker at det optimalt sett vil være best å ha et slik opplegg selv om anlegget i utgangspunktet er i 5.1 grunnet mangel på plass. LG HB954PB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå