Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Preferanser er jo en ærlig sak, selv om de ikke matcher mine. Nå skal det nevnes at Darksiders er helt ekstrem når det gjelder tilfeller av elendig PC-porting... Selv har jeg det på Xbox, og har dermed aldri prøvd det på PC, men jeg har fått høre at man ikke engang kan velge oppløsning selv. I mean, what. Det lover jo ikke akkurat godt for PC-utgaven i sin helhet. Bulletstorm er ikke kjempe-PC-vennlig, men iallefall ikke like ille som Darksiders. På den annen side, det er kanskje fordi UE3 i utgangspunktet er en nokså PC-vennlig affære... PCF har likevel gjort de det kan for at PC-versjonen skal være kjip, liksom.

Huff...

Det er alltid moro å ta opp gamle spill som f. eks max payne, hvor de i spillets egne innstillinger lar deg sette på ting som det står vil kreve et utrolig, nesten fra fremtiden sterkt skjermkort (omg 4x kantutgjevning), og spill som deus ex og rayman 2 (utgitt før 2000) som fullstendig støtter widescreenoppløsninger, noe som du ikke skulle tro de ville tenke på å legge til på den tiden.

 

...og så kan du ikke selv velge oppløsning i Darksiders.

Endret av gormbah
Lenke til kommentar

Bestilte meg objektiv uten bildestabilisator. Det fordi den versjonen er skarpere. Jeg mottok derimot versjonen med stabilisator. Den er mindre skarp, men koster egentlig 5-600 kroner mer og har stabilisator.

 

Er i stor tvil om jeg skal sende den tilbake og få "riktig" eller ikke.

Lenke til kommentar

Bestilte meg objektiv uten bildestabilisator. Det fordi den versjonen er skarpere. Jeg mottok derimot versjonen med stabilisator. Den er mindre skarp, men koster egentlig 5-600 kroner mer og har stabilisator.

 

Er i stor tvil om jeg skal sende den tilbake og få "riktig" eller ikke.

Er det en telelinse?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...