Bruker-163290 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Sykehuset? Ja det ligger oppi Anus. Endret 28. februar 2011 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) Det må ha vært et nøye gjennomtenkt navn å gi hotellet. All heder og ære. Endret 28. februar 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 På tide å sove nå. God natt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 For ærlighetens skyld: Det skal egentlig stå Ahus - Akershus universitetssykehus. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 I want to believe otherwise. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 De jobber rævva av seg der hører jeg. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Sykehuset der sola aldri skinner. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Så virkelig ut som en real manneburger. ... Sorry, men Jack er for smågutter og kjerringer, så denne uttalelsen er falsk. Riktignok er grillsaus den eneste måten man får noe fornuftig bruk utav Jack på, men å kalle det manneburger er å ta hardt i. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Stop hatin Burgern ble faktisk utrolig god den, det var ikke en mannekonkurranse vi hadde, vi er nemlig en gjeng med kjerringer. Sånn jeg opplever det er det er bare fjortiser som ranter som faen med en gang det er snakk om Jack og forteller om hvor lite whisky det egentlig er. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 (endret) @eplefe Eller tannpuss. Har faktisk en JDs lommebok som jeg liker veldig godt forøvrig. Endret 28. februar 2011 av gormbah Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, logoen er stilig. Mammakamel: Jeg liker at du kaller faren min en fjortis. Very implessive. ^_^ Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Lurer på hvordan det hadde blitt å steke hamburgeren i Famous Grouse. Evt. er jeg helt på jordet i forhold til hvilken type (single malt, mixed malt) whisky man kan bruke til å lage mat med? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Ja, logoen er stilig. Mammakamel: Jeg liker at du kaller faren min en fjortis. Very implessive. ^_^ Fjortis er da en oppførsel og ikke en alder. Jeg synes JD og Cola også er en ålreit drink, om enn litt kjedelig. Jeg har smakt skikkelig whisky også, som ikke kan sammenlignes, men JD gjør nytta i maten og resten blandes med cola Selv er jeg en Rom-gutt. Personlig bryr jeg meg svært lite om det er Whisky, bourbon eller geitepiss på flaska så lenge det setter den riktige smaken på burgern. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Hvorfor skal jeg så absolutt starte å se The Sopranos på nytt igjen når klokken er to på natta og jeg skal på skolen halv ni? En episode og man er hekta. God damn it jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 (endret) Ja, logoen er stilig. Mammakamel: Jeg liker at du kaller faren min en fjortis. Very implessive. ^_^ Fjortis er da en oppførsel og ikke en alder. Jeg synes JD og Cola også er en ålreit drink, om enn litt kjedelig. Jeg har smakt skikkelig whisky også, som ikke kan sammenlignes, men JD gjør nytta i maten og resten blandes med cola Selv er jeg en Rom-gutt. Personlig bryr jeg meg svært lite om det er Whisky, bourbon eller geitepiss på flaska så lenge det setter den riktige smaken på burgern. Personlig mener jeg all form for 'mobbing' pga. hva en drikker er fjortisoppførsel. :3 And in b4 Eplefe kommer med en kommentar ala 'jeg skal vedde på at du kun drikker rusbrus'. Nei forresten. Endret 1. mars 2011 av Vaine Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Jeg har nettopp spilt sjakk (mot dataen) for første gang på evigheter. Tror sjakk må være det mest frustrerende spillet i historien Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Endelig hjemme fra skolen etter 10 timer. Pizza, øl, fotball, NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå