psyched Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Agreed Fant mine gamle trackmaina tracks, nostalgia <3 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hei folkens =) har jeg tenkt en del, og funnet ut at jeg generelt sett er lykkelig, for første gang på gudene må vite hvor mange år. Og det er virkelig en herlig følelse. Mange negative faktorer har forsvunnet fra livet mitt det siste året, og det viser veldig godt på alt egentlig. Både humør, kropp og sjel. Til og med 30kg har forsvunnet fra kroppen min, og livet er bra. Vet ikke hvorfor, men jeg følte plutselig for å dele det med noen... ^^ Oppriktig glad for å høre det, Marthe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 So, who´s up for cake? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg skal bake Portal-kake til Zealuu sin bursdag på fredag, fordi jeg er badass like that. Tenker klissete tolags sjokoladekake med vaniljekrem i mellom lagene og sjokolade utenpå. Til det hvite på toppen som skal toppes med rød tyggiskuler blir det det hvite inni oreos. Yes sir... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvor i helvete ble det av tiden mellom 3 og frem til nå? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har ligget på senga med mew gående. God musikk for når du har litt feber. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Ah, god bedring Skarl sjøl faktisk, skulle vært borte i dag men ble hjemme. Faen i helvete, Bulletstorm lagrer ikke poeng man får i echoes når man ikke spiller på nett. Mista nettopp min beste runde ever! Endret 26. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Skarl? Uansett, takk, jeg har kjøpt meg et lass med godteri fra nærbutikken til å trøste meg nå som jeg nok har influensa elno. Endret 26. februar 2011 av gormbah Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Skral Hehe that's the way to do it! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Skulle være borte i dag selv så high five for ikke å gjøre det Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 http://open.spotify.com/track/6iy41EHSt1KhsijQDqm1iF ^_^ Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Faen i helvete, Bulletstorm lagrer ikke poeng man får i echoes når man ikke spiller på nett. Hva synes folk om kampanjen? Jeg tar meg selv i å le ofte, og lurer på om jeg gradvis blir tilbakestående. "I'LL KILL YOUR DICKS!!!" "Wait - what does that even mean? You're gonna kill my dick?" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) "That doesn't even make sense! I'm gonna kill your dick, what do you say to that?" Smilte selv til tider, men lo vel aldri særlig høyt. Liker kampanjen veldig godt, selv om det ble litt mye mas om bygninger og dritt som er på vei til å rase sammen. Endret 26. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Ferdig med min første kommentatorjobb for en SC2-turnering. Feels good, man. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Noe sted å bivåne hendelsen etter at den er avsluttet? Jeg har blitt på moten! Ikke at jeg spiser indre før jeg skal på en eventuell fyll, jeg blir bare jævlig fort full. Spør Camelo del Madre og Gal_apegos. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 True dat. Stakkars gamle, tynne AltF4. Ville ikke engang ha gratis vodka jeg hadde handlet i tyskland. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 PETTEEER NORTHUG :D :D GRATULERER MED GULLET! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Jeg trenger 4 stk som vil være med meg og AltF4 for å jobbe for noen achievements i Red Dead Redemption til xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå