AltF4 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Fy faen, Bulletstorm er til få skikkelig real stændis av. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 AltF4, du er herlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg fikk boner i en time og så ble jeg sulten. Deretter så jeg at Star Wars Episode 2 gikk på NRK3 og ble sittende og le av den. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Viktigste i livet er å la damene komme til deg og slutte å jage dem. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 For en gangs skyld er det jo det som har skjedd. Hun bruker bare litt lengre tid å komme seg hit enn ønsket Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Da har jeg ingen flere tips. Spar opp penger og flytt sammen med henne der oppe. Finn deg ny jobb, er ikke vits å holde på med det samme for lenge. Dettte var ikke tips, dette var ting jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Eller importer russisk. Funker for noen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 Villanden, du er genial! Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Aha så man er inne på det territoriet nå. Jeg er betatt eller hvertfall føles slikk, av en jente som bor på samme plass som meg. Og selvfølgelig vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med det... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er betatt av jenter jeg ikke vet hvor bor, har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med det.... Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Oooh, er så utrolig hypa på Shogun 2 etter å ha spilt den modda demoen Tror ikke jeg har gledet meg til et spill så mye på lange tider Er vel ikke mer å si enn at klokken er 4, så god natt! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Fuck shitstack. Jeg tror jeg begynner å bli betatt av ei jente i motsatt enda av landet. Det vil si at jeg vet jeg er betatt av henne. Og ja, hun vet det og vica versa etc. Men det er på andre siden av det goddamn landet. Hvorfor gjør jeg dette mot meg selv? Oh, det stemmer, jeg er komplett idiot. Hei Tsk, ikke klag, det er fortsatt innenfor landegrensene. Kan jeg forresten spørre hvor denne madammen er fra? Og gratulerer! Og du er ikke idiot, det kaller kjærlighet. ^_^ Endret 26. februar 2011 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Håper det kommer en demo av Bullestorm til PC snart. Hadde vært morsomt å teste det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 AltF4, du er herlig. @Sidious: etter folk å dømme her inne er det like greit å ha det på konsoll. Ser ut som at "alle" har problemer med grafikken. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ennå et firma som har gjort en dårlig jobb med PC-versjonen? *sukk* Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Gull til Bjørgen og bronse til Johaug! Awesome! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Helt rått! Kult å se Johaug på pallen igjen, er ikke dårlig å holde følge med de to desidert beste 15km gåerne i verden. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg hater meg selv... AT JEG IKKE HAR OPPDAGET DETTE KUNSTVERKET AV ET SPILL. Kjære Minecraft, vil du gifte deg med meg? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 @Sidious: etter folk å dømme her inne er det like greit å ha det på konsoll. Ser ut som at "alle" har problemer med grafikken. I DON'T. Og konsollfolk kan ikke endre FoV og skru av mousesmoothing og låse opp frameraten og og ... Oh wait, der jo for deres skyld at det tøvet er bygget inn i PC-versjonen til å begynne med. 8D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå