AltF4 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg er generelt ikke uhøflig. Kino i morgen kveld, True Grit med faderen, onkel og kona hans! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Sist jeg sjekket var det ikke uhøflig og spørre om noen kunne være stille når man ser på film. Det var derimot frekt å sitte og prate mens man gjorde nevnte aktivitet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 For all del, men greia er at det fort bare blir mer kjatring om jeg skal blande meg inn i tillegg. Bedre å bare vente til det dør ut, noe det som oftest gjør. Nå skal jeg uansett legge meg, god natt! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 I egen stue krever det bare mye vasking i etterkant. Det er jævlig kortsiktig. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Mann drept etter popkornkrangel på kino. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Tenkte det var i kinosammenheng. I stuen er jo popcornkasting litt ugreit. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Haha, det høres ut som en skikkelig bummer. Aldri vært borti det faktisk. Selv får jeg angst når folk sitter å snakker. Skikkelig jævlig angst, jeg blir så forbanna inni meg. Hancock var film nr 3. Den hadde ikke lillesøsteren min ikke sett, så hun spurte spørsmål fra 1. sekund. "Hvem er det?" "Er det Hancock?" osv. osv. Får lyst å rope SE FILMEN SÅ FÅR DU SIKKERT SVAR! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Jeg hater at enkelte må kommentere alt som foregår i filmen. En annen ting som er smått irriterende er folk som fra første stund de setter inn DVD'n, gjør noe annet (sitte på PCn f.eks) samtidig mens h*n ser på filmen og presterer etterpå å si at h*n ikke likte filmen. Finally er iPoden ladet. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Og der rykket jeg opp til Platinum League i StarCraft II Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg hater å se film sammen med noen som ikke følger med, enten de snakker, gjør andre ting, eller går fra filmen i tide og utide for å røyke/hente vann etc. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Når vi snakker om film. Vil annbefale alle å se "The Wave 2008". En meget spennende og lærerik film om gruppementalitet. Er basert på en ekte historie, men det er en spillefilm så de har nok tatt seg noen friheter. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hahahaha, det der er faen meg utrolig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg hater å se film sammen med noen som ikke følger med, enten de snakker, gjør andre ting, eller går fra filmen i tide og utide for å røyke/hente vann etc. Haha, da bør du ikke se film sammen med gjengen jeg pleier å se film sammen med. Vi gjør ofte alt det der. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Med andre ord ser ikke dere på film. >_> Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg burde ikke hatt det så gøy som jeg hadde med å trolle lillebroren min i går. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Vel, lillebror skal til MetalTown, og der er det noen troll som har satt opp Justin bieber som ønsket artist... Endret 21. februar 2011 av Eplefe Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 ^_^ Mens vi snakker om Justin Bieber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå