Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er omtrent på vei i seng. Nå gjenstår det bare at jeg faktisk gjør meg ferdig med oppdraget i ME 2 og at jeg lar være å starte opp Spotify, så skal jeg greie det.

Visste dere forresten at ME 2 ikke settes på pause når kontrollen går tom for strøm? Shepard blåste nettopp 200 kuler i veggen. Jeg ler mens jeg blir litt fortvilet.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt ny markør idag!

Erre ikke jævlig dumt med rosa markør midt i skauen a?

Skal ha personalmøte på jobben i morgen, og det har begynt en ny spesial pedagog hos oss. Sjefen har bedt oss ta med en ting hver som vi skal snakke litt om som forteller en del om hvem vi er. Har jævlig lyst til å ta med PC'en, men det er rimelig utelukket. Vurderer å bare ta med tastaturet mitt, men det virker liksom så teit. Allikevel er det vel det beste jeg har å vise frem som kort og greit oppsummerer min person. Innlegg.no vil definitivt bli nevnt.

Nå er det puta og Stacking som gjelder. God natt!

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt ny markør idag!

Må si den der var råkul! Jeg må også få kjøpt en markør ettersom en fyr har startet klubb her :p

Da har du flaks, for jeg selger en EGO 2007 modell med oppgraderinger i hue og ræva (bokstavelig talt). Søk litt rundt på omtaler så ser du hvor god markør det er, har ikke satt pris ennå for jeg er ikke heeeelt sikker på om jeg selger den.

@AltF4 Jeg spiller ikke i skauen, jeg spiller på bane. Og rosa markør er dritrått :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...