Vaine Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg gleder meg så jævlig til 11. november at det gjør litt vondt. :\ For øvrig så vil jeg få rette en god omgang skryt i retning Castlevania: Lords of Shadow; dette spillet er bare fett! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Fikk med meg i går at LordKat hadde spilt inn ny film, men gikk og la meg. Jeg begynte på Fragile Dreams på Wii i går, men av en eller annen grunn blir jeg uvel når jeg spiller. Det samme skjedde når jeg spilte Epic Mickey. Det som er rart er at det skjer ikke når jeg spiller Wii Sports, Mario Kart eller Donkey Kong. Så da tror jeg at jeg hopper over til PS3 litt. Har lyst til å begynne på et Hack'n Slash Button Smash-spill, men har så mange å velge mellom. Dama på Riksen tok 7 sånne glass med blod fra meg også. :o Etter 11 november, eller ihvertfall etter at jeg har fått Skyrim i posten, er jeg opptatt i flere måneder. Farvel sosialt liv! Endret 14. februar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Hack & Slash Button Smash? Gå for Castlevania: Lords of Shadow. Det er awesome. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg hadde helt glemt at jeg hadde det, før jeg så posten din over min. Får vel prøve det da. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; Jeg forstår meg ikke på folk som kjøper flere spill av gangen. :| Jeg kjøper ett og fullfører det (forutsett at jeg liker det), før jeg kjøper meg et nytt. Da slipper man å lide under valgets kval. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg kjøper kun spill når jeg får de til en god penge på Play eller Zavvi. Er ikke alle spill jeg trenger ASAP, men enkelte spesielle spill med spesielle utgaver kjøper jeg med en gang, ellers angrer jeg og da er det for sent. For min del har det hopet seg opp med spill fordi jeg var veldig dårlig i fjor og orket nesten ingenting. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Jeg kjøper spill når jeg vil ha dem, og driter i pris. :3 Endret 14. februar 2011 av Vaine Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Hvis jeg kommer over kupp i butikken kjøper jeg gjerne flere spill av gangen. Har på det meste kjøpt over 20 eldre spill (dette da fra en privatperson), så jeg har problemer med å få spilt alle spillene jeg har kjøpt Men så har man jo alltid et bibliotek med ubrukte spill som man til enhver tid kan ta for seg. Og så ser det fint ut i hylla! Endret 14. februar 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) ??? ??? Vi skal kanskje få en ny hund. Da har vi 4 om vi får den. ^_^ Endret 14. februar 2011 av Cloudemyx Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Random portal wallpaper 1 min inn i den videoen o.O Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=w5I3VnCHWsU Her har dere Portal. 2. Lenke til kommentar
Kjågen Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Hmm. Vet ikke helt hva jeg skal si om dette. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 I approve! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Min storebror sitt nye hobbyhøl er så white trash at jeg blir kvalm. Samme elendige musikksmak som min bror, dobbelt så trashy. GTFO our house, ho. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg er 12 år gammel og hva mener du med hobbyhøl? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Høres ut som et rom han har for seg selv for kosen. Altså musikken, som tydeligvis er dårlig, i likhet med folkeskikken hans. Endret 14. februar 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Min storebror sitt nye hobbyhøl er så white trash at jeg blir kvalm. Samme elendige musikksmak som min bror, dobbelt så trashy. GTFO our house, ho. Var det ikke du som mente at man skal få ha hyrdestunden sin selv om andre kan høre det? Gjelder ikke det samme musikk? ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Greia er at når du hører noen do the hanky-panky så vet du at sjansen er overhengende stor for at de er ferdige i løpet av det første kvarteret (us stallions nonwithstanding). Når det gjelder musikk kan folk holde på lenge. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Og når musikken gjerne er akkompagnert av hestelatteren til kjerringen og MOTHERFUCKINGS HASJRØYK I HELE HUSET så blir det litt mye. Greit nok at noen må høre folk ha sex, men du trenger ikke godta at de cummer deg i håret allikevel. De hører på AFROMAN. Og de mener det SERIØST. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2011 Afroman? Du mener han her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå