AltF4 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Får meg ikke til å like dubstep. Sliter litt selv. Det blir fort for mye av det gode og for lite av det dårlige. Eller hvordan det der egentlig blir. Jeg liker mange typer musikk, og jeg har en lang Spotifyliste å bevise det, men det er allikevel enkelte sjangre jeg ikke helt kaster meg på selv om jeg virkelig prøver. Det bildet i den Black Sun Empire - Hyper Sun er forøvrig mitt nye bilde på mobilen når jeg har låst skjermen. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Om du ikke liker dubstep så kanskje du liker darkstep; http://www.youtube.com/watch?v=JO2kS0XEaQ0 For øvrig så er den sangen her rene helvete på audiosurf. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Akkurat den låta der var i hvert fall ikke så verst. Audiosurf ja. Installerte det her om dagen faktisk, men har nesten ikke musikk på denne PC'en så det er vel egentlig liten vits i. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Jaja. God natt fra meg Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 God natt. Trøtt som juling selv. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Å du milde... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Aldri sett så mange bra av den memen på ett sted før her i dag. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 http://open.spotify.com/track/5WudFHFweTX5hKsoOCOmLQ Corrupt Souls - Skullfucked Indeed. :3 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://boxofficemojo.com/intl/norway/yearly/ Scott Pilgrim VS. The World var den 97. mest sette filmen i Norge i fjor. Litt overraskende. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg har ikke sett den engang. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Ikke jeg heller. Vel, ikke på kino. Kunne ikke den dagen alle venner dro for å se den. Endret 13. februar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg fant traileren på nettet, samme kvelden gikk vi og så den på kino. Og på DVD da den kom ut, sammen med noen osm ikke hadde sett den før. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Nå ender jeg opp med å se filmer pga trailere på nettet også, men det var vel ikke sånn at det ikke ble reklamert for den? edit: Ikke det at filmen forandret meningen med livet mitt, men den er ganske så underholdende med en god del morsomme one-liners som gjør den veldig "siterbar". Litt som Mean Girls. Endret 13. februar 2011 av Gormers Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Skulle bare en kort tur på byen, hadde til og med bare 200 kroner på meg. Men nei da! Skylder på Tarek! EDIT: Og Synnøve! EDIT 2: Hadde til og med energidrikk til å spille GTA IV utover natta, men nei da! EDIT 3: Grunnen til at jeg klarer å skrive så bra gramatisk er fordi jeg tar meg god tid når jeg skriver Endret 13. februar 2011 av Erik Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Er enig med Vaine. Liker så godt som alt EDIT: Kommenterte den første sangen. Endret 13. februar 2011 av backstabber Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Vet ikke om noen har noe forhold til Jedward, to tvillinger som var med i Britisk X-factor 2009. De kom ganske langt selv om de ikke kan synge, men er utrolig gøye å se på ^_^ I alle fall så er det de som skal representere Irland i MGP! http://www.youtube.com/watch?v=RpM2sjinenQ&feature=watch_response Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Mer originalt enn Norges bidrag i alle fall ^__^ Forøvrig synes jeg den her var litt genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå